1. خانه
  2. اخبار
  3. تصویری از ابزارالکترونیکی سال و جنین قبل ازتولد/ ردپای عطارد را ببینید

تصویری از ابزارالکترونیکی سال و جنین قبل ازتولد/ ردپای عطارد را ببینید

تصاویری از میزبان سبز المپیک تابستانی ۲۰۱۴، خودرو عجیب خورشیدی، رد پای عطارد و وسیله الکترونیکی سال بخشهای مختلف گزارش "قاب دانش در مهر" این هفته را تشکیل می دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تلفن همراه HTC Hero که به فناوریهای تولید شده توسط شرکت گوگل مجهز است به عنوان وسیله الکترونیک سال انتخاب شد. این تلفن همراه مجهز به دوربین پنج مگاپیکسلی بوده و نمایشگر ۳.۲ اینچی دارد. همچنین سیستم عامل این تلفن همراه آندرونید است که دسترسی به اینترنت را برای کاربر آسان می سازد.

HTC Hero به عنوان ابزار الکترونیکی سال انتخاب شد

لنارت نیلسون از عکاسان مشهوری است که کتاب مشهور "کودکی به دنیا می آید" به همراه عکسهایی شگفت انگیز از جنین قبل از متولد شدن توسط وی منتشر شده است. انتشار آثار وی در مجله لایف سال ۱۹۶۵ باعث به فروش رفتن هشت میلیون نسخه از این مجله شد.

وی برخی از آثار شگفت انگیز خود را با کمک لنز ماکرو و برخی دیگر را با کمک اندوسکوپ به ثبت رسانده است. همچنین فناوری میکروسکوپهای الکترونی به وی در ثبت تصاویر بسیار کوچک کمک فراوانی کرده است.

جنینی 8 ماهه با ۱۴ سانتیمتر طول که می تواند صداهای جهان خارج را تشخیص دهد

المپیک زمستانی ۲۰۱۴ در کدام ورزشگاه برگزار خواهد شد؟ شرکت طراحی بین المللی Populous طرحی از ورزشگاه مورد نظر را ارائه کرده است که در روسیه افتتاح خواهد شد. این ورزشگاه ۴۰ هزار نفری از خصوصیات دوست دار محیط زیست برخوردار بوده و از فناوریهای سبز در ساخت آن استفاده می شود.

لایه خارجی این ورزشگاه پوسته ای کریستالی است که در روزها نیمه شفاف بوده و در شبها درخشان خواهد شد.

ورزشگاه ۴۰ هزار نفری Sochi میزبان المپیک ۲۰۱۴ در روسیه

به گزارش مهر، فضاپیمای مسنجر طی هفته گذشته آخرین ماموریت پرواز از نزدیک خود را در کنار سیاره عطارد به انجام رساند و تصاویر واضح و با ارزشی را از قسمتهای کشف نشده این سیاره هم جوار خورشید به ثبت رساند. در میان این تصاویر تصویری از اثری پنجه مانند به چشم می خورد که به رد پای عطارد شهرت یافته است. این شکل پنجه مانند در اثر قرار گرفتن حفره های برخوردی در کنار یکدیگر به وجود آمده است.

رد پای عطارد توسط  کاوشگر مسنجر به ثبت رسیده است

بسیاری از تولید کنندگان خودرو سعی می کنند از فناوری سبز در تولید محصولات خود استفاده کنند که استفاده از این فناوری گاه جلوه های غیر متعارفی به خودروها می بخشد. اما تا کنون هیچ یک از خودروها شباهتی به نمونه خودرو Lovos شرکت BMW نداشته است.

این خودرو از ۲۶۰ بالچه خارجی برخوردار است که می توانند انرژی خورشیدی را به خود جذب کنند و در عین حال به عنوان ترمز هوایی مورد استفاده قرار گیرند. 

خودرو Lovos شرکت BMW که بالچه های خورشیدی ظاهری نا متعارف به آن بخشیده است

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست