1. خانه
  2. اخبار
  3. تمدید مهلت ارسال آثار به اولین مسابقه بزرگ عکس عاشورا

تمدید مهلت ارسال آثار به اولین مسابقه بزرگ عکس عاشورا

به علت استقبال مردم و تماسهای مکرر علاقه مندان مهلت ارسال آثار به اولین مسابقه بزرگ عکس عاشورا استان کرمانشاه تا ۵ بهمن ماه سال جاری تمدید شد.

به گزارش موج ؛ کوروش مهرابی مسئول این روابط عمومی در گفتگویی با بیان خبر فوق افزود:مهلت شرکت علاقه مندان در این مسابقه تا ۲۸ دی ماه سال جاری بود که بنا به تصمیم برگزار کنندگان به دلیل تماسهای مکرر مردم با روابط عمومی و درخواست جهت تمدید مهلت ارسال آثار این مسابقه تا ۵ بهمن ماه تمدید شد.
وی تاکید کرد:برای این مسابقه که با همکاری صداو سیمای ، ادارت کل تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد اسلامی ، انجمن سینمای جوان و حوزه هنری استان کرمانشاه برگزار می شود جوایز ارزنده ای مانند کمک هزینه سفر به عتبات عالیات ، مشهد مقدس و شهرمقدس قم ونیزجوایزارزنده و نفیس دیگر در نظر گرفته شده است.
مسئول روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه موضوع های این مسابقه را نماز ظهر عاشورا و بایدها و نبایدهای مراسم روزعاشورا اعلام کرد و گفت:هرعکاس می تواند حداکثر ۱۰ قطعه عکس را در ابعاد ۴۰×30 با رزولشن ۳۰۰ dpi با فرمت JEPG بر روی CD به نشانی این روابط عمومی واقع در سه راه شریعتی ارسال نموده و یا به صورت حضوری تحویل دهند.
وی افزود: البته علاقه مندان باید توجه داشته باشند که شناسنامه ای را به همراه هر CD عکس شامل نام عکاس ، مکان و زمان عکسبرداری ، نام هیأت یا مسجد محل عکسبرداری و شماره همراه خود راجهت اطلاع رسانی مراحل مسابقه ارسال کنند.
مهرابی گفت: همچنین آثار برتر ضمن اینکه در کتابی به چاپ می رسد، در نمایشگاهی که در اربعین شهادت امام حسین (ع) برپا می شود به نمایش عموم درآمده و علاوه بر آن کلیه آثار برتر در شبکه استانی زاگرس معرفی شده وسپس در قالب CD در سطح وسیع تکثیرشده و در اختیار کلیه هیئت های مذهبی ، مساجد ، ادارات و نهادهای مذهبی قرار خواهد گرفت.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست