1. خانه
  2. اخبار
  3. تور عکاسان برازجان در جزیره نخیلو برگزار شد

تور عکاسان برازجان در جزیره نخیلو برگزار شد

تور عکاسی جوانان شهرستان برازجان از توابع استان بوشهر روز گذشته ۲۱ خردادماه در سفری یک روزه  به مقصد جزیره نخیلو برگزار شد.

تور عکاسان برازجان در جزیره نخیلو برگزار شد

در این تور که با حضور اعضای کارگاه عکس دفتر انجمن سینمای جوانان دفتر برازجان و با هدف عکاسی از پرندگان جزیره برگزار شد، همسفران طبق برنامه قبلی در قالب گروه های تقسیم شده در مناطق مختلف جزیره از گونه های مختلف پرندگان در این جزیره به عکاسی مشغول پرداختند.

جزیره نخیلو در محدوده شهرستان دیر (بردخون) واقع شده و در زمینه زادآوری پرندگان مهاجری دریایی یکی از نادرترین جزایر جهان و بی‌نظیرترین جزیره خاورمیانه است. این جزیره، تحت حفاظت سازمان محیط زیست استان قرار دارد و به دلیل پوشش مناسب گیاهی، بستر ماسه های صدفی و خالی از سکنه بودن، محل ایده آلی برای تخم گذاری پرندگان تابستان گذر است.

اسامی عکاسان شرکت کننده در این تور یک روزه به این ترتیب است:
محمدرضا جنگی، علیرضا جهدکـار، رضا یاری منفرد، رضا عباسی، سیدمحمدرضا موسوی، محمد نجفی، محمدحسن یگانه، مجتبی مصدق، محمدرضا مصدق، محمد یوسفی، محمد سعادت مهر، احسان شکیبا، نگار یاری منفرد، صادق پورسالم، محمدرضا بهمنی، محمد شهیدزاده، سینا ابراهیمی، بهزاد مقاتلی

این تور همزمان با هفته محیط زیست٬ از سوی دفتر انجمن سینمای جوان برازجان و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان حفاظت محیط زیست استان بوشهر برگزار شد.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست