1. خانه
  2. اخبار
  3. نمایشگاه «دیار زیبای من» در برازجان افتتاح شد

نمایشگاه «دیار زیبای من» در برازجان افتتاح شد

نمایشگاه گروهی عکس «دیار زیبای من» در محل کاروانسرای مشیر شهرستان برازجان در استان بوشهر گشایش یافت.
به گزارش دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک ، همزمان با فرا رسیدن عید باستانی نوروز و به منظور معرفی تصویری جاذبه های فرهنگی، تاریخی استان بوشهر نمایشگاه عکسی تحت عنوان “دیار زیبای من” با حضور مهندس مرادی معاون فرماندار دشتستان٬ دانش پژوه معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان٬ شهرام سلیمی فرد سرپرست انجمن سینمای جوان برازجان و جمع کثیری از هنرمندان و دوستداران هنر در محل کاروانسرای مشیر برازجان گشایش یافت.

در این نمایشگاه ۴۴ قطعه عکس در ابعاد ۴۰*۳۰ سانتیمتر با موضوع: طبیعت استان بوشهر٬ مناظر و مراسم آئینی و سنتی استان و آثار تاریخی و باستانی در معرض دید عموم قرار گرفت.
نمایشگاه فوق آثار منتخب اولین مسابقه عکس استانی دیار زیبای من می باشد که از اول تا پانزدهم فروردین ماه ۱۳۸۸ در محل گالری کاروانسرای مشیر واقع در میدان شهید چمران شهرستان برازجان برپا شده است.

داوری آثار راه یافته به این مسابقه بر عهده آقایان: سید حسین صافی٬ کریم فائقیان٬ شهرام سلیمی فرد٬ مهدی فاضل و سرکار خانم مهتاب ابراهیم زاده بوده است که آثار رسیده به هر سه بخش را در اولین دوره این مسابقه مورد ارزیابی و قضاوت قرار دادند.

اسامی صاحبان آثار در نمایشگاه عکس استانی “دیار زیبای من” به این شرح است:
سید محمد فاطمی، وحید پور سالم، محمدرضا جنگی، یاسر سپهر(تویسرکانی راوری)، ابوالفضل ریاحی، امیدرضا خدایار، علیرضا حسن زاده فرد، اکبر بادمهر، صابر زمانی، عبدالخالق عیسوندی، مرتضی تیموری، لیلا خرمایی پور، محمود صادقی، صفورا برسان، حسین حیدری، احسان محمدی، رویا خلفی، سیده مرضیه فاطمی، محمد سعادتمند، محمد ابراهیمی، عبدالرحیم رضا زاده دشتی.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوان برازجان تعداد ۲۹۸ قطعه عکس از سراسر استان بوشهر به هر سه بخش این مسابقه به این دبیرخانه ارسال شده بود که بنا بر رای هیات داوران تعداد ۴۴ قطعه عکس مجوز حضور در نمایشگاه دیار زیبای من را دریافت کردند.
علیرضا جهدکار مسئول دبیرخانه مسابقه و همچنین روابط عمومی انجمن سینمای جوانان برازجان، طی تماسی با واحد خبر “پایگاه عکس چیلیک” اعلام کرد که: هدف از راه اندازی این مسابقه عکاسی، معرفی هر چه کاملتر جاذبه های فرهنگی، تاریخی استان بوشهر با توجه به توانمندیهای هنر عکاسی بوده است که استقبال مسئولین استان و حضور اهالی فرهنگ و هنر این شهرستان را می توانیم دلیل عمده حصول موفقیت در گام اول برای اهداف این مسابقه قلمداد کنیم.

لازم به یادآوری است جهت پوشش هر چه فراگیرتر نمایشگاه این مسابقه، آثار راه یافته به مرحله نهایی همزمان با مراسم اختتامیه در آخرین روز نمایش، در نگارخانه “پایگاه عکس چیــلیــک” به نشانی: www.ChiilickGallery.com به معرض نمایش در می آید.
خـبـر و عکـس: فاطمه حسن پور

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
نمایشگاه خانه عکاسان در فرانسه تمدید شد
پسین
فراخوان سایت عکس آنلاین؛ عکس سال ایران ۸۸

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست