1. خانه
  2. اخبار
  3. عکس پستال های « ایران زیبای من » منتشر شد

عکس پستال های « ایران زیبای من » منتشر شد

نشر تحریر خیال مجموعه عکس کارت پستال های مریم فخیمی را با عنوان " ایـران زیبای من " با مناظری از طبیعت چهار فصل ایران منتشر کرد.
به گزارش " پایگاه عکس چیلیک " مجموعه ای از کارت پستال های نقاط مختلف ایران زمین که به صورت مجموعه ای نمایشگاهی در آکادمی علوم و هنرهای زیبا در شهر شانگهای برگزار شد به صورت مجموعه عکس پستال هایی در کنار نمایشگاه این عکاس توزیع می شود.

عکس پستال های « ایران زیبای من » منتشر شد در این مجموعه کارت پستالی به شکل آلبوم عکس هایی رنگی از مناطق: جزیره هرمز، کلاردشت، باغ سنگی سیرجان، جاده ومعه سرا به گیلان، طبس، شمشک، کویر، تهران، انارک، لواسان و امامه از نماهایی از طبیعت، منظره و نماهایی داخلی به شکل رنگی در اندازه ۱۳ در ۱۸ سانتیمتر به شکل رنگی به چاپ رسیده است.

مریم فخیمی متولد سال ۱۳۴۹ در تهران و از سال ۱۳۸۲ تاکنون ۶ دوره نمایشگاه انفرادی و ۱۶ دوره نمایشگاه گروهی از آثار عکاسی خود برگزار کرده است.
این مجموعه عکس پستال با عنوان " ایـران زیبای من " به مناظری از چشم انداز های زیبا و مفاهیمی ارزشمند و فرهنگی، پرداخته و با حمایت و پشتیبانی موسسه فرهنگی کارگاه تحریر خیال به چاپ رسید و با معرفی در " پایگاه تخصصی کتاب عکس " (KetabeAks.ir) در دسترس سایر علاقه مندان قرار گرفت.

مجموعه عکس پستال های " ایـران زیبای من " حاوی دوازده قطعه عکس رنگی با معرفی دو زبانه پارسی و انگلیسی مکان ها و موقعیت های عکاسی، عکس هایی از مریم فخیمی، طراحی گرافیک: سیداحسان حسینی با جلدی مقاوم در اندازه ۱۵ در ۲۰ سانتیمتر، در انتشارات تحریر خیال در شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و به شکل عکس دار، با کاغذ گلاسه و قیمتی برابر با: ۱۰۰۰۰۰ ریال (ده هزار تومان) به چاپ رسیده و در فهرست مجموعه عکس پستال های " پایگاه تخصصی کتاب عکس " به ثبت رسیده است.
این مجموعه منتخبی از مجموعه عکس هایی است که چندی پیش در آکادمی علوم و هنرهای تجسمی شانگهای در کشور چین به نمایش گذاشته شد و نگارخانه چیلیک (www.ChiilickGallery.com) به شکل همزمان با نمایش این آثار از این نمایشگاه پشتیبانی کرد.
علاقمندان به مشاهده و تهیه تالیفات عکاسی معرفی شده در " پایگاه تخصصی کتاب عکس " می توانند جهت مشاهده فهرست عناوین کتاب ها و نشریه های موجود در این پایگاه، از بخش نمایشگاهی این طرح واقع در دفتر مرکزی " پایگاه عکس چیلیک " در تهران، دیدار و سایر نیازهای خود را در حوزه کتاب ها و نشریات عکاسی از طریق سفارش به این پایگاه، مطرح و در اسرع زمان و با برخورداری از شرایط ویژه کتاب مورد نظر خود را دریافت نمایند.
سایر متقاضیان شهرستان نیز جهت تهیه این مجموعه می توانند درخواست خود را " ایـنـجـا " مطرح کرده و یا با شماره ۸۸۳۴۸۸۲۴ تماس حاصل نمایند.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست