1. خانه
  2. اخبار
  3. ثبت نام آنلاین نخستین جشنواره عکس و صنعت نفت

ثبت نام آنلاین نخستین جشنواره عکس و صنعت نفت


دبیرخانه نخستین جشنواره عکس و صنعت نفت برای سهولت در ارسال آثار عکاسان شرکت کننده در این جشنواره اقدام به راه اندازی سایت اختصاصی، ثبت نام و ارسال آنلاین آثار نموده است.

شرکت کنندگان می‌توانند با مراجعه به سایت جشنواره پس از مطالعه قوانین جشنواره و نحوه ارسال عکس نسبت به ثبت نام و ارسال آنلاین آثار خود اقدام کنند.

عکاسان باید یکی از دو روش ارسال پستی و یا از طریق سایت بصورت آنلاین را انتخاب و آثار خود را برای جشنواره بفرستند. در صورت ارسال آثار از هر دو طریق مذکور فقط آثاری که از طریق سایت و بصورت آنلاین ارسال شده است پذیرفته خواهد شد.

 نخستین جشنواره عکس و صنعت نفت توسط اداره کل روابط عمومی وزارت نفت در دو بخش مسابقه و جنبی (غیر رقابتی) برگزار می‌شود و عکاسان می‌توانند در هر دو بخش با موضوعات صنعت نفت و دفاع مقدس، صنعت نفت، انسان و کار، صنعت نفت و جلوه‌های تصویری شرکت کنند.

مهلت ارسال آثار ۲۵ فروردین ۱۳۹۰ اعلام شده است همچنین انتخاب و داوری ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۰ و افتتاح نمایشگاه و اهداء جوایز به برگزیدگان جشنواره ۳ خرداد ۱۳۹۰ (به مناسبت سالروز آزادی سازی خرمشهر) خواهد بود.

جایزه عکاسان منتخب نخستین جشنواره عکس و صنعت نفت در بخش مسابقه در هر موضوع به ترتیب نفر اول تندیس جشنواره به همراه لوح افتخار و مبلغ بیست و پنج میلیون ریال نفر دوم تندیس جشنواره به همراه لوح افتخار و مبلغ بیست میلیون ریال نفر سوم تندیس جشنواره به همراه لوح افتخار و مبلغ پانزده میلیون ریال و تقدیر از سه نفر با اعطاء لوح افتخار و مبلغ ده میلیون ریال در هر سه موضوع است.[فراخوان]
پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست