1. خانه
  2. اخبار
  3. امکان ثبت نام آنلاین در نخستین جشنواره عکس و صنعت نفت

امکان ثبت نام آنلاین در نخستین جشنواره عکس و صنعت نفت

دبیر نخستین جشنواره عکس و صنعت نفت با ارسال اطلاعیه ای به " پایگاه عکس چیلیک " از راه اندازی امکان ارسال عکس در پایگاه این جشنواره خبر داد.
داریوش عسکری در گفتگو با " پایگاه عکس چیلیک " هدف از راه اندازی این امکان را تسهیل در امر ثبت نام و ارسال آنلاین عکس و گسترش فضای مشارکت علاقمندان اعلام کرد.

امکان ثبت نام آنلاین در نخستین جشنواره عکس و صنعت نفت

علاقمندان به شرکت در نخستین جشنواره عکس و صنعت نفت می‌توانند با مراجعه به تارنمای جشنواره پس از مطالعه قوانین این جشنواره و چگونگی آماده سازی و ارسال عکس، نسبت به ثبت نام و ارسال آنلاین عکس های خود اقدام نمایند.

لازم به یادآوری است علاقمندان می توانند از دو روش ارسال پستی و یا ثبت نام ارسال آنلاین از طریق پایگاه نخستین جشنواره عکس و صنعت نفت به صورت آنلاین عکس های خود را برای دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

عسکری همچنین اعلام کرد: مشارکت و ارسال عکس از هر دو روش ذکر شده منجر به پذیرش عکس های ارسال شده از طریق سیستم ارسال عکس به پایگاه اینترنتی جشنواره خواهد بود.
نخستین جشنواره عکس و صنعت نفت توسط اداره کل روابط عمومی وزارت نفت در دو بخش مسابقه و جنبی (غیر رقابتی) برگزار می‌شود و عکاسان می‌توانند در هر دو بخش با موضوعات صنعت نفت و دفاع مقدس، صنعت نفت، انسان و کار، صنعت نفت و جلوه‌های تصویری شرکت کنند.

مهلت ارسال عکس به این جشنواره ۲۵ فروردین ۱۳۹۰ تعیین شده است همچنین انتخاب و داوری ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۰ و افتتاح نمایشگاه و اهداء جوایز به برگزیدگان جشنواره ۳ خرداد ۱۳۹۰ (به مناسبت سالروز آزادی سازی خرمشهر) خواهد بود.
دبیر ی این جشنواره را داریوش عسکری عهده دار بوده و حسین پرسان فومنی، فرهاد سلیمانی، داریوش عسکری، مجتبی کوچکی و سیدعباس میرهاشمی اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره را بر عهده دارند.
اسامی هیات انتخاب و داوری جشنواره نیز: محمدمهدی رحیمیان، جاسم غضبانپور، محمد غفوری، سیدعباس میرهاشمی و مجید ناگهی است و سیدمصطفی حسینی از عنوان مدیریت اجرایی برخوردار است.

جایزه عکاسان منتخب نخستین جشنواره عکس و صنعت نفت در بخش مسابقه در هر موضوع به ترتیب نفر اول تندیس جشنواره به همراه لوح افتخار و مبلغ بیست و پنج میلیون ریال، نفر دوم تندیس جشنواره به همراه لوح افتخار و مبلغ بیست میلیون ریال، نفر سوم تندیس جشنواره به همراه لوح افتخار و مبلغ پانزده میلیون ریال و تقدیر از سه نفر با اعطاء لوح افتخار و مبلغ ده میلیون ریال در هر سه موضوع است.
جهت مشاهده فراخوان و دریافت فرم شرکت در جشنواره " اینجا " کلیک کنید.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست