1. خانه
  2. اخبار
  3. جانبازان عکاس تقدیر شدند

جانبازان عکاس تقدیر شدند

با حضور شهردار تهران؛

جانبازان عکاس تقدیر شدند

خبرگزاری فارس: جانبازان عکاس با حضور محمدباقر قالیباف شهردار تهران در مراسم «دیدار صبح» تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس،شهردار تهران در مراسم "دیدار صبح" ویژه تجلیل از جانبازان عکاس گفت: رسالت مدیریت شهری توسعه فرهنگ ایثارگری در جامعه است و فرهنگسرای پایداری به همین منظور احداث شد تا پاتوقی برای بچه‌های جنگ مخصوصاً جانبازان شود.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان فرهنگی -هنری شهرداری، محمدباقر قالیباف ضمن اشاره به افتتاح باغ موزه دفاع مقدس یادآور شد: "تلاش می‌کنیم این باغ موزه را در پایان سال به اتمام برسانیم تا بتوانیم فرهنگ شهادت و ایثارگری را که فرهنگ عزت و افتخار برای کشور ماست را در جامعه رونق دهیم و روز به روز این فرهنگ را برای نسل‌های جوان که جنگ را کمتر لمس کرده‌اند گسترش دهیم."
شهردار تهران تصریح کرد: ایثارگری، جانبازی و حق و باطل تنها در میدان نظامی و جنگ نیست، ایثارگری و گذشت در همه شئونات زندگی است،‌ مهم این است که فرهنگ ایثارگری همچنان که در میدان جنگ بود همچنان در همه عرصه‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی به نمایش درآید.
قالیباف در پایان خطاب به جانبازان یادآور شد: جانبازان بدون شک شهدای زنده‌ای هستند که اجرشان اگر بیشتر از شهدا نباشد قطعاً کمتر نیست.
در ادامه، محمد احسانی، معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران،‌ یکی از وظایف این سازمان را پرداختن به حوزه‌های ارزشی و ایثارگری برشمرد و گفت: احداث فرهنگسراهای "پایداری" و "انقلاب" با هویت ارزشی و تولید محصولات خاص با توجه به نیازهای این قشر جامعه حاکی است که در این راه در حرکت هستیم.
وی گفت: ماه شعبان یک مرور اجمالی به واقعه عاشورا است. تولد شخصیت‌های کلیدی عاشورا، امام حسین(ع)، امام سجاد(ع)، حضرت ابوالفضل عباس(ع) و علی‌اکبر(ع)، مؤید این حقیقت است. از این رو تصمیم گرفتیم که از جانبازان عکاس و عکاسانی که از دیدار جانبازان با مقام معظم رهبری عکس‌هایی ثبت کردند تقدیر کنیم.
در پایان آلبوم عکس "دیدار صبح" با حضور شهردار تهران، دهقانی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران رونمایی شد و عکاسان جانباز هدایایی دریافت کردند.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست