1. خانه
  2. اخبار
  3. جشنواره بین المللی موسیقی فجر اولین نمایشگاه عکس و پوستر موسیقی آذرماه برگزار می شود

جشنواره بین المللی موسیقی فجر اولین نمایشگاه عکس و پوستر موسیقی آذرماه برگزار می شود

اولین نمایشگاه عکس و پوستر موسیقی به مناسبت سی امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  همزمان با بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی موسیقی فجر برگزار می شود .
به گزارش حیات به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی جشنواره بین المللی موسیقی فجر، علاقه مندان به شرکت در این نمایشگاه می توانند آثار خود را حداکثر تا ۱۰ آذرماه به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.
شرکت در این نمایشگاه برای عموم آزاد بوده و متقاضیان در هر بخش (عکس و پوستر) مجاز به ارسال ۵ اثر به دبیرخانه جشنواره موسیقی فجر هستند.
عکس ها  و پوستر های ارسالی می بایست با عرض حداقل ۳۰ سانتی متر باشد و در بخش عکس رعایت فرمت Tiff و دقت Dpi 300 همراه با درج مشخصات متقاضی شرکت در نمایشگاه ، عنوان برنامه ، گروه موسیقی و مکان و زمان اجرای برنامه الزامی است.
هزینه چاپ عکس متقاضیانی که آثار خود را روی لوح فشرده ارسال می کنند در صورت راهیابی به نمایشگاه، از سوی ستاد برگزاری جشنواره پرداخت خواهد شد. به آثار برگزیده از سوی هیات داوران نمایشگاه ، در آیین پایانی جشنواره بین المللی موسیقی فجر جوایزی اهدا خواهد شد.
علاقه مندان می توانند آثار خود را به نشانی تهران ، خیابان حافظ ، خیایان استاد شهریار، ضلع جنوبی تالار وحدت ، طبقه چهارم ، دبیر خانه بیست وچهارمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر ارسال کنند.
بیست و چهارمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر از ۱۹ تا ۲۶ آذرماه  برگزار خواهد شد.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست