1. خانه
  2. اخبار
  3. جشنواره هنرهای تجسمی جوان امسال شگفتی‌ساز می‌شود

جشنواره هنرهای تجسمی جوان امسال شگفتی‌ساز می‌شود

سیدمسعود شجاعی طباطبایی، دبیر پنجمین جشنواره هنرهای تجسمی جوان، از استقبال چشمگیر هنرمندان تجسمی در فاصله کم زمانی از انتشار فراخوان جشنواره خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، دبیر پنجمین جشنواره هنرهای تجسمی جوان در این باره گفت: تاکنون و در فاصله کمتر از یک ماه از انتشار فراخوان جشنواره، بالغ بر ۱۰۰ هزار هنرمند به شکل حضوری و اینترنتی جویای شرایط شرکت در جشنواره شده‌اند و انتظار می‌رود با این حجم استقبال جشنواره امسال هنر جوان شگفتی‌ساز شود.
وی با اشاره به هفت رشته نقاشی، پوستر، کاریکاتور، خوشنویسی، تصویرسازی، طراحی و حجم، گرایش‌های موجود در زیرشاخه رشته‌های هنری را ۱۸ عنوان ذکر کرد و افزود: علاقه‌مندان با مراجعه به پایگاه اینترنتی حوزه هنری و پایگاه تخصصی مرکز هنرهای تجسمی می‌توانند از شرایط شرکت و نحوه ارسال آثار خود برای شرکت در جشنواره، اطلاع پیدا کنند.
شجاعی طباطبایی با برشمردن اهداف مورد توجه در جشنواره هنر جوان که در قالب شش بند در فراخوان درج شده است، مهمترین هدف از برگزاری این دوره از جشنواره را کشف استعدادهای مغفول در عرصه هنرهای تجسمی دانست که مورد اهتمام تمامی عوامل برگزارکننده خواهد بود.
وی در پایان با اشاره به انتشار دور جدید نشریه «هنرهای تجسمی» که وی نیز عضو شورای سردبیری آن است، خاطرنشان کرد: تحولات جشنواره امسال هنر جوان به شکل ویژه از طریق این نشریه به اطلاع عموم خواهد رسید و به امید خدا پس از پایان جشنواره و معرفی برگزیدگان، توجهی جدی در معرفی برگزیدگان و پدیده‌های جشنواره به عموم مخاطبان خواهد داشت.
علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره تجسمی هنر جوان می‌توانند با مراجعه به پایگاه خبری حوزه هنری به نشانی www.hhnews.ir و همچنین پایگاه اینترنتی مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری به نشانی www.tajasomi.ir از نحوه ارسال آثار و شرکت در جشنواره مطلع شوند.
طبق تقویم زمانی جشنواره، پس از پایان مهلت فراخوان ارسال آثار به جشنواره در تاریخ ۲۵ شهریور، آثار ارسالی پس از داوری، آبان‌ماه امسال به نمایش گذاشته می‌شود.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست