1. خانه
  2. اخبار
  3. کتاب اولین جشنواره هنرهای تجسمی فجر منتشر می‌شود

کتاب اولین جشنواره هنرهای تجسمی فجر منتشر می‌شود

کتاب اولین جشنواره هنرهای تجسمی فجر همزمان با دومین دوره برگزاری این جشنواره منتشر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامعلی طاهری، عضو شورای سیاست گذاری دومین جشنواره تجسمی فجر و دبیر کل اولین جشنواره تجسمی فجر از چاپ کتاب اولین دوره جشنواره خبر داد: سال قبل اولین جشنواره هنرهای تجسمی فجر برگزار شد که به دلیل گستردگی کار و تعدد رشته های تجسمی، جمع آوری اطلاعات و عکس برداری های لازم برای چاپ کتاب انجام نشد. به همین دلیل انتشار کتاب اولین جشنواره هنرهای تجسمی فجر به تعویق افتاد.

وی افزود:کارهای مقدماتی چاپ کتاب مانند ویرایش و امور گرافیکی انجام شده است. ما تلاش زیادی کردیم تا کتاب همزمان با افتتاح دومین جشنواره هنرهای تجسمی فجر منتشر شود اما اگر برای مراسم افتتاح نیز این کار صورت نگرفت، حتما در طول برگزاری جشنواره انتشار می‌یابد.

طاهری همچنین در مورد جزییات این کتاب گفت:جشنواره هنرهای تجسمی فجر در سال گذشته در شش رشته نقاشی، مجسمه، گرافیک، کاریکاتور، عکس و خوشنویسی برگزار شد. تصویر این آثار همراه با معرفی اعضای هیئت داوران، مقاله های ارائه شده در همایش و شرح رویدادهای کلی جشنواره در این کتاب گنجانده شده‌اند.

گفتنی است دومین جشنواره هنرهای تجسمی فجر از ۱۲ بهمن به مدت یک ماه در تهران و چهار شهر یزد، گرگان، اهواز و سمنان برگزار می شود.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست