1. خانه
  2. اخبار
  3. جشنواره هنرهای تجسمی آزادگان برگزار می‌شود

جشنواره هنرهای تجسمی آزادگان برگزار می‌شود

جشنواره هنرهای تجسمی آزادگان در شش رشته نقاشی، پوستر، تصویرسازی، حجم، عکس، هنر جدید- ویدیوآرت- و هنر مفهومی در موسسه فرهنگی هنری صبا برپا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مؤسسه فرهنگی هنری صبا وابسته به فرهنگستان هنر، این مجموعه از روز سه‌شنبه ۲۶ مرداد میزبان همایش هنری با موضوع "آزادگان، اسارت و فرهنگ مقاومت" می شود.

این نمایشگاه در ۶ بخش نقاشی، پوستر، تصویرسازی، حجم، عکس، هنر جدید- ویدیوآرت- هنر مفهومی برگزار می‌شود. در بخش نقاشی ۱۷۱ اثر از ۷۰ هنرمند، پوستر ۱۰۵ اثر از ۵۹ هنرمند، تصویرسازی ۷۹ اثر از ۴۸ هنرمند، حجم ۴۹ اثر از ۲۵ هنرمند، عکس ۱۶۰ اثر از ۷۰ هنرمند ارائه می‌شود.

در رشته های هنر جدید، هنر مفهومی و ویدیو آرت ۳۰ اثر از ۳۰ هنرمند بر اساس معیارهای حرفه‌ای و کارشناسی انتخاب و آماده ارائه در نمایشگاه شده است.

کلیه آثار حول محور آزادگان، ارزشها و فضیلتهای دوران استقامت، خلاقیتها و قابلیتهای تحقق یافته در اسارت، تجلیات فرهنگ اسارت و مقاومت در بیان هنرهای تجسمی با گرایشهای گوناگون و در قالبهای متفاوت پدید آمده‌اند.این جشنواره توسط بنیاد شهید و مؤسسه فرهنگی هنری صبا در نگارخانه‌های خیال، آینه و خیال شرقی برگزار می‌شود.

مراسم گشایش این جشنواره روز سه‌شنبه، ۲۶ مرداد، ساعت ۱۷ است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست