1. خانه
  2. اخبار
  3. جشنواره هنرهای دستی دانش آموزن استثنایی برگزار می‌شود

جشنواره هنرهای دستی دانش آموزن استثنایی برگزار می‌شود

سومین جشنواره هنرهای دستی و تجسمی دانش‌آموزان استثنایی دختر و پسر کشور از ۲۴ تیرماه با حضور دانش‌آموزان ۲۱ استان در شهرستان های استان تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، هدف از برگزاری این جشنواره ایجاد زمینه ای برای استعددیابی، افزایش توانمندی‌ها و ایجاد فرصتی برای شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان استثنایی است.

در این جشنواره ۱۷۰ نفر با ۴۰۰ اثر از استان های مختلف کشور شرکت دارند که آثار خود را در مجتمع فرهنگی ایثار به نمایش گذاشته اند.

بر این اساس از این تعداد آثار ارسال شده به جشنواره ۱۰۱ اثر برگزیده و شش اثر هم به عنوان کار منتخب انتخاب شده و به وزارت آموزش و پرورش معرفی می‌شوند تا در جشنواره هنرهای دستی و تجسمی دانش‌آموزان سراسر کشور در کنار دانش‌آموزان عادی به رقابت بپردازند.

هنرهای تجسمی دانش‌آموزان در زمینه های نقاشی، گرافیک، طراحی، عکس و خوشنویسی است.

هنرهای دستی دانش‌آموزان نیز در زمینه های قالیبافی، گلیم بافی، سوزن دوزی، منبت کاری، خاتم کاری، معرق کاری، سفالگری، عروسک سازی و ظریف سازی است که به نمایش گذاشته شده است.

در این جشنواره استان‌‌های قم، خراسان جنوبی، مرکزی، مازندران، هرمزگان، کرمان، لرستان، همدان، گلستان، تهران، اردبیل، بوشهر، گیلان، چهارمحال و بختیاری، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، کرمانشاه و شهرستان‌‌های استان تهران حضور دارند.

سومین جشنواره کشوری هنرهای دستی و تجسمی دانش‌آموزان استثنایی به مدت پنج روز تا ۲۸ تیرماه در شهرستان های استان تهران ادامه دارد.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست