1. خانه
  2. اخبار
  3. اولین نمایشگاه فروش آثار هنرهای تجسمی در اهواز برگزار می شود

اولین نمایشگاه فروش آثار هنرهای تجسمی در اهواز برگزار می شود

برای اولین در خوزستان نمایشگاه فروش آثار هنرهای تجسمی در موزه هنرهای معاصر اهواز برگزار می شود و علاقمندان خوزستانی می توانند با این کار آثار مورد علاقه خود را تهیه کنند.

مدیر موزه هنرهای تجسمی اهواز در گفتگو با خبرنگار مهر در اهواز اظهار داشت: گفت: سال گذشته همراه با افتتاح این موزه اولین ۲ سالانه عکس برگزار شد که مجموعه ای از نقاشان و کاریکاتوریستهای خوزستان در آن شرکت داشتند.

وی ادامه داد: نمایشگاه زن در آئینه تصویر و بعد از آن نمایشگاه تایپوگرافی اسما حسنا به مناسبت ماه مبارک رمضان برای اولین بار و برای هنرمندان عرصه نقاشی، برگزار شد که در آن هنرمندان آثار خود را به نمایش گذاشتند.
همایون قنواتی بیان داشت: در برگزاری نمایشگاه بیش از هر چیز ارتباط هنرمندان با مخاطبان حایز اهمیت بوده و هست. همچنین تاکنون چنین فضایی برای نقاشان و هنرمندان تجسمی وجود نداشته که آثارشان در مقابل مردم قرار گیرد.
وی اظهار داشت: با توجه به اینکه آثار در مقابل دیدگان مردم و کارشناسان قرار گرفت به لحاظ کیفی شاهد ارتقای سطح آنها بودیم و به این ترتیب تعداد آثار راه یافته ها به جشنواره ها و فستیوال ها نیز افزایش یافت.
 
مدیر موزه هنرهای تجسمی اهواز گفت: برای اولین بار در استان خوزستان، نمایشگاه فروش آثار هنری برگزار خواهد شد که با این کار سطح سلیقه مردم در خرید آثار بالا خواهد رفت همچنین این کار به لحاظ اقتصادی نیز برای هنرمندان استان موثر خواهد بود.
قنواتی توضیح داد: این نمایشگاه از ۲۴ خرداد آغاز و تا ۲۴ تیرماه ادامه خواهد داشت و آثار ارائه شده توسط هیئت کارشناسان قیمت گذاری خواهند شد.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست