1. خانه
  2. اخبار
  3. حضور محسن راستانی و شهریار توکلی در جشنواره گرانتر از طلا

حضور محسن راستانی و شهریار توکلی در جشنواره گرانتر از طلا

همزمان با برگزاری دومین جشنواره سراسری عکس گرانتر از طلا که از ۱۵ تا ۱۷ آبان در اراک برگزار خواهد شد.

به گزارش " پایگاه عکس چیلیک " به نقل از دبیرخانه دومین جشنواره عکس گرانتر از طلا، کارگاه های آموزشی عکاسی با حضور عکاسانی چون محسن راستانی و شهریار توکلی برگزار خواهد شد.

بنا به گفته حمیدرضا مجیدی دبیر دومین جشنواره سراسری عکس گرانتر از طلا مباحثی همچون عکاسی مستند اجتماعی و بحث زمان در عکاسی عناوینی است که در این کارگاه ها، عصر روزهای شنبه ۱۵ و یکشنبه ۱۶ آبان ماه توسط این عکاسان برای حاضرین مطرح و مورد بحث قرار خواهد گرفت.

شهریار توکلی متولد ۱۳۴۸ تهران و دارای مدرک کارشناسی ارشد عکاسی از دانشگاه هنر و استاد دانشگاه است.
همچنین محسن راستانی متولد سال ۱۳۳۷ خرمشهر، دانش آموخته رشته عکاسی از دانشکده هنرهای زیبا، خبرنگار و عکاس است. او پیشتر هم در تأسیس « انجمن صنفی عکاسان مطبوعات » مشارکت داشته است.

لازم به یادآوری است همزمان با برگزاری دومین جشنواره عکس گرانتر از طلا توسط حوزه هنری استان مرکزی با همکاری شرکت پتروشیمی اراک، تعداد ۴۵ عکاس از سراسر کشور از تاریخ ۱۵ تا ۱۷ آبان ماه در شهر اراک حضور خواهند یافت که همزمان با حضور این هنرمندان در شهر اراک برنامه های عملی عکاسی از فضای شهری اراک، بناهای باستانی و میراث فرهنگی استان و همچنین عکاسی از کارخانجات صنعتی هپکو و آلومینیوم اراک از برنامه های جنبی دومین جشنواره سراسری عکس گرانتر از طلا خواهد بود.
دبیر دومین جشنواره عکس گرانتر از طلا از کارخانه آلومینیوم، هپکو، میراث فرهنگی و شهرداری اراک به عنوان حامی و تقبل کننده جوایز این دوره از جشنواره نام برد.

اخبار تکمیلی این دوره از جشنواره بلافاصله پس از دریافت از دبیرخانه منعکس خواهد شد.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست