1. خانه
  2. اخبار
  3. حوزه هنری الگوی بیشترین بهره وری از امکانات است

حوزه هنری الگوی بیشترین بهره وری از امکانات است

حوزه هنری الگوی بیشترین بهره وری از امکانات است .

به گزارش موج، جواد آرین منش، نماینده مردم مشهد و نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، با بیان این مطلب اظهار داشت: حوزه هنری خراسان رضوی مطابق ارزیابی من موفق بوده است چرا که توانسته با بهره گیری از هنرمندان جوان و مدیریت توانمند و با انگیزه، جایگاه شایسته‌ای را در عرصه هنر کسب کند.
وی افزود: حوزه هنری نشان داده است که هرگاه مسوولیت و ماموریتی را به عهده بگیرد به خوبی از عهده آن برآمده و نمونه بارز و موفق آن، برگزاری و مدیریت جشنواره فیلم کوتاه دینی «رویش» است.
وی تعامل مطلوب و سازنده حوزه هنری این استان با سایر دستگاه‌های فرهنگی را از نکات قابل تامل فعالیت‌های این نهاد دانست و گفت: حوزه هنری مشهد در عرصه‌های مختلفی همچون فیلم و عکس، کاریکاتور، تئاتر، شعر و سایر رشته‌های هنری و همچنین انتشار نشریه ماهانه موفقیت‌های چشمگیری داشته است.
گفتنی است سید جواد رفائی رییس حوزه هنری استان و علی صداقت کریمی دبیر نخستین جشنواره «هنر در آیینه مطبوعات» در این بازدید توضیحاتی را درباره فعالیت‌های این مجموعه و به ویژه جشنواره «هنر در آیینه مطبوعات» به این نماینده ارایه کردند که پس از آن، نماینده مردم مشهد اظهارامیدواری کرد این دوره از جشنواره هر چه بهتر برگزار شده و در سال‌های آینده نیز تداوم داشته باشد.
نخستین جشنواره «هنر در آیینه مطبوعات» به کوشش حوزه هنری خراسان رضوی و با مشارکت معاونت فرهنگی واجتماعی شهرداری مشهد وهمکاری خانه مطبوعات خراسان، ۲۵ اسفند در مشهد برگزار می‌شود.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست