1. خانه
  2. اخبار
  3. رونمایی از کتاب گوهر و پوستر زمان در حوزه هنری اراک

رونمایی از کتاب گوهر و پوستر زمان در حوزه هنری اراک

عصر روز گذشته خانه عکاسان استان مرکزی مراسم رونمایی از کتاب عکس " گوهر " و همچنین رونمایی از پوستر چهارمین جشنواره ملی عکس زمان برگزار شد.

به گزارش " پایگاه عکس چیلیک " به نقل از حمیدرضا مجیدی مسئول خانه عکاسان حوزه هنری استان مرکزی این برنامه در ساعت ۱۸ روز گذشته یکشنبه ۱۸ تیرماه با حضور مسئولین و هنرمندان عکاس حوزه هنری استان مرکزی در محل نگارخانه حوزه هنری برگزار شد.
مجیدی همچنین پیرامون موضوع و عکاسان این کتاب افزود: عکس های این کتاب شامل ۴۰ قطعه عکس از ۱۴ هنرمند فعال خانه عکاسان حوزه هنری استان مرکزی با موضوع زن و حجاب می باشد که در قالب کتاب مورد رونمایی قرار گرفت.

رونمایی از کتاب گوهر و پوستر زمان در حوزه هنری اراک

ایشان همچنین یادآور شد: همزمان با این رونمایی بهتر دیدیم تا نمایشگاه عکسی از آثار به چاپ رسیده در این کتاب نیز در محیط حضور مخاطبین برگزار کنیم تا همزمان با ارایه نظرات صاحب نظران و سخنرانان، حاضرین در سالن بهتر بتوانند در مورد عکس ها و موضوع ظریف به کار گرفته شده در کتاب تعمق و تامل کنند.

نمایشگاه عکس " گوهر " دربرگیرنده ۴۰ قطعه عکس سیاه و سفید و رنگی در اندازه ۲۴ در ۳۶ سانتیمتر بوده و تا پایان ماه جاری همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۹ پذیرای دیدار علاقه مندان خواهد بود.

اسامی عکاسان صاحب عکس در این کتاب به این ترتیب معرفی شده است
: حمیدرضا مجیدی، سینادلشادی، علی صاحب الزمانی، امیرقادری، روح الله صالحی، سعیدرضا مقصودی، محمد وروانی فراهانی، حسین حسینی اصیل، امید جعفرنژاد، جابر غلامی، رامین ربیعی، سیدحسین موسوی، احمد فرهمندیان و فاخته جلایرنژاد.
لازم به ذکر است در پایان این مراسم از پوستر چهارمین جشنواره عکس زمان نیز رونمایی شد و زمان برگزاری این جشنواره سراسری به همت حوزه هنری استان مرکزی با همکاری شهرداری اراک، پتروشیمی شازند و سازمان میراث فرهنگی استان مرکزی از تاریخ ۲۸ تا ۳۰ شهریورماه سال جاری اعلام شد.
در این مراسم علاوه بر عکاسان و هنرمندان استان، سینا دلشادی رییس حوزه هنری استان مرکزی، آقاصفری نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی، سیف ا.. کریم زاده مدیر کل آموزش وپرورش استان، سرهنگ جلالی مدیرکل بنیاد حفظ آثار استان، خانم بهادری رئیس امور فرهنگی شورای اسلامی شهر اراک و سیدعلی قائم مقامی از اعضای شورای اسلامی اراک حضور داشتند.
—————————————————————————————————————————————————————————–
جهت مشاهده گزارش تصویری مراسم رونمایی از کتاب " گوهر " و همچنین پوستر چهارمین جشنواره عکس زمان " ایـنـجـا " کلیک کنید.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست