1. خانه
  2. اخبار
  3. اخبار ویژه
  4. دبیر بخش عکس شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر معرفی شد

دبیر بخش عکس شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر معرفی شد

با معرفی دبیران بخش رقابت آزاد شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، دبیر بخش عکس این دوره نیز معرفی شد.
امیر عبدالحسینی، دبیرکل شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر با صدور احکامی مجزا، دبیران بخش‌ «رقابت آزاد» این رویداد هنری را از “چهره‌هایی نام‌آشنا از استادان پیشکسوت تا هنرمندان جوان” منصوب کرد.
به گزارش دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک به نقل از ستاد خبری شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، امیر عبدالحسینی، دبیرکل شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر با صدور احکامی مجزا، دبیران بخش رقابت آزاد این رویداد هنری را منصوب کرد.

شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر/ ویژه
در ترکیب دبیران این رویداد از استادان و سرآمدان صاحب‌نام هنرهای تجسمی تا چهره‌های دانشگاهی و هنرمندان جوان حضور دارند.
استادان و هنرمندانی از جمله: کاظم چلیپا، بهمن عبدی، سعید محمودی ازناوه، محمدرضا شریف‌زاده، مهران هوشیار، نادر قشقایی، مهین‌دخت سالک مهدوی، هاجر سلیمی نمین، محمد علی قربانی و محمد روح‌الامین به عنوان دبیران رشته‌های ده‌گانه تخصصی بخش رقابت آزاد شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، بر اساس سوابق و تجربیات‌شان معرفی شدند.

سعید محمودی ازناوه /عکاس ایرانیبه موجب احکام صادره دبیری بخش عکس و عکاسی به سعید محمودی ازناوه عکاس مجرب و نام آشنای ایران‌شناسی، معماری و لبنیه تاریخی و باستانی سپرده شد.

سعید محمودی ازناوه، متولد سال ۱۳۴۶ در تهران، عکاس و مدرس هنری است. او عکاسی را از سال ۱۳۶۸ و هم‌زمان با تحصیل در رشته حفاظت و مرمت آثار تاریخی آغاز کرد. محمودی ازناوه دارای درجه ممتاز عکاسی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

ازجمله سوابق این عکاس می‌توان به حضور در بیش از چهل نمایشگاه گروهی در کشورهایی چون ایران، هلند، اسپانیا، ترکیه، سوریه و … اشاره کرد. برگزاری هفت نمایشگاه انفرادی در سا‌ل‌های ۱۳۷۳ تا ۱۳۸۰، چاپ آثار در نشریات متعدد ایرانی، خارجی، کتاب‌های ایران‌شناسی و … از دیگر سوابق این هنرمند عکاس به شمار می‌رود.
سعید محمودی ازناوه از جمله عکاسان ساعی در حوزه ایران‌شناسی است که تاکنون کتاب‌هایی چون: تخت جمشید، کردستان، کاشان مروارید کویر، شیراز، در این قطعه از بهشت، یزد، کاشان مروارید کویر، زیبایی های ایران، ماسوله و بسیاری عناوین دیگر از ایشان به عرصه‌ی چاپ و نشر عرضه شده است.

گفتنی است که شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر به دبیرکلی امیر عبدالحسینی و دبیری هنری مسعود زنده‌روح کرمانی، بهمن ماه امسال در موزه هنرهای معاصر تهران، مراکز معتبر نمایشگاهی تهران و مراکز استانی برگزار می‌شود.
آخرین مهلت ثبت‌نام در این رویداد هنری، شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ خواهد بود.
علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام در جشنواره شانزدهم هنرهای تجسمی فجر و کسب اطلاعات بیشتر درباره این رویداد هنری می‌توانند به نشانی: Fajrtajasomi.ir مراجعه کنند/.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
نمایشگاه گروهی عکس «بازار روز» در «کو گالری» مشهد
پسین
نمایشگاه گروهی عکس «فَرتور خانه» در اهواز

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست