1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. مسعود زنده‌روح کرمانی دبیر هنری جشنواره تجسمی فجر شد

مسعود زنده‌روح کرمانی دبیر هنری جشنواره تجسمی فجر شد

مسعود زنده روح کرمانی عهده دار مسئولیت دبیری هنری شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر شد.
به گزارش دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک به پیشنهاد امیر عبدالحسینی، دبیرکل جشنواره شانزدهم و با حکم محمد خراسانی‌زاده، مدیرکل هنرهای تجسمی، مسعود زنده روح کرمانی به عنوان دبیر هنری شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر منصوب شد.

مسعود زنده روح کرمانی، عکاس ایرانی متولد سال ۱۳۴۲ در کرمان و دانش آموخته رشته تولید با گرایش عکاسی از دانشکده صدا و سیما که تاکنون خدمات بسیاری را به جامعه عکاسی ایران داشته است. زنده روح علاوه بر ایفای نقش عکاس در سال های جنگ ایران و عراق و ثبت تصاویری از هشت سال دفاع مقدس، دبیری و داوری بسیاری از جشنواره ها و رقابت های عکاسی ایرانی نیز دارای مسئولیت بوده و در حوزه تالیفات عکس و عکاسی دارای آثاری چون: میراث کرمان در سال ۱۳۸۰ و نقش رستم در سال ۱۳۸۰ و … می باشد.

مسعود زنده‌روح کرمانی دبیر هنری جشنواره تجسمی فجر شد
مسعود زنده روح کرمانی در دوره‌های مختلف جشنواره هنرهای تجسمی فجر، مسئولیت‌های متعددی برعهده داشته که از آن جمله می‌توان به دبیر اجرایی جشنواره دوم و دبیر هنری جشنواره‌های چهارم، پنجم و ششم اشاره کرد.
گفتنی است که شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر به همت اداره کل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با مشارکت موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر، موزه هنرهای معاصر تهران و مراکز معتبر هنری کشور، زمستان سال جاری برگزار می‌شود.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
کتاب عکس «کرمان در نگارخانه تاریخ» رونمایی شد
پسین
نمایشگاه عکس اسحاق آقایی در خانه هنرمندان

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست