1. خانه
  2. اخبار
  3. درهای خانه هنرمندان به روی هشتمین جشن تصویر سال گشوده شد

درهای خانه هنرمندان به روی هشتمین جشن تصویر سال گشوده شد

خبرگزاری فارس: خانه هنرمندان ایران با یک روز تأخیر سرانجام درهای خود را به روی هشتمین جشن تصویر سال گشود و همه فضاهای نمایشگاهی آن در اختیار آثار هشتمین تصویر سال قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار هنرهای تجسمی فارس، هشتمین جشن تصویر سال که قرار بود روز گذشته جمعه ۶ اسفندماه آغاز به کار کند، با یک روز تأخیر، عصر روز گذشته در خانه هنرمندان ایران گشایش یافت.
آثار بخش‌ عکس، گرافیک، کاریکاتور، جوانان زیر ۲۵ سال و همچنین فیلم‌های جشنواره فیلم تصویر در تالارهای بهار، تابستان، پاییز، زمستان، ممیز، میرمیران، نامی، انتظامی، نیلوفر و بتهوون خانه هنرمندان ایران به نمایش گذاشته شده است.
هشتمین جشن تصویر سال هیچ مراسم افتتاحیه‌ای نداشت و به همین دلیل بدون هیچ ازدحام جمعیتی، علاقه‌مندان به همراه شرکت‌کنندگان این دوره، آرام آرام وارد خانه هنرمندان می‌شدند تا از آثاری که به این دوره راه یافته است دیدن کنند.
برخلاف سال‌های قبل که بخش عکس‌های خبری بیشترین حجم آثار را به خود اختصاص می‌داد و با استقبال بسیار بیشتری نیز رو به رو می‌شد، ‌امسال آثار این بخش در حد و اندازه سایر بخش‌ها قابل ارزیابی است.
برگزاری مسابقه و نمایشگاه اکسپوی نور و همچنین نمایشگاه هنر تبلیغات رویدادهای ویژه‌ هشتمین جشن تصویر سال است.
نمایشگاه تخصصی «هنر تبلیغات» نیز امسال برای اولین بار همزمان با هشتمین جشن تصویر سال، با ارایه آثار برگزیده ۲۰ شرکت شاخص تبلیغاتی در زمینه‌ آگهی‌های تبلیغاتی و تیزرهای تلویزیونی و سینمایی در تالار انتظامی خانه هنرمندان برپاست.
مسابقه و اکسپوی نور نیز به ‌منظور فروش آثار نقاشی و عکاسی با همکاری جشن تصویر سال و کانون نور نیمه‌ اول اسفندماه سال‌جاری در گالری پردیس سینمایی ملت برگزار می‌شود.
«نور» موضوع و رویکرد اصلی تمام آثار ارایه شده در دو بخش مسابقه و اکسپو است. این اکسپو با هدف ارتقای سلیقه عمومی در شناخت و خرید آثار عکاسی و نقاشی تدارک دیده شده است و بستری مناسب برای دسترسی موسسات، شرکت‌های غیردولتی و دولتی، مجموعه‌داران و عموم علاقه‌مندان به آثار ارزشمند هنرمندان ایرانی خواهد بود.
مراسم پایانی با معرفی برگزیدگان و اهدای جوایز جوانان زیر ۲۵ سال و اکسپوی نور، روز جمعه بیستم اسفندماه همراه با ثبت عکس گروهی هنرمندان هشتمین دوره برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ک/۵

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست