1. خانه
  2. اخبار
  3. از روز جمعه ۶ اسفندماه؛ خانه هنرمندان به استقبال هشتمین جشن تصویر سال می‌رود

از روز جمعه ۶ اسفندماه؛ خانه هنرمندان به استقبال هشتمین جشن تصویر سال می‌رود

خبرگزاری فارس: خانه هنرمندان ایران از روز جمعه ۶ اسفندماه به استقبال هشتمین جشن تصویر سال می‌رود و تمامی تالارهای این مجموعه به نمایش آثار هنرهای تجسمی تصویر سال و جشنواره فیلم تصویر اختصاص خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار هنرهای تجسمی فارس، هشتمین جشن تصویر سال در بخش عکس، گرافیک و کاریکاتور و بخش فیلم تصویر امسال به همراه دو رویداد تازه دیگر روز جمعه ۶ اسفندماه ساعت ۱۶ در خانه هنرمندان ایران آغاز به کار می‌کند و تا ۲۵ اسفندماه آماده بازدید علاقه‌مندان خواهد بود.
برگزاری مسابقه و نمایشگاه اکسپوی نور و همچنین نمایشگاه هنر تبلیغات رویدادهای ویژه‌ هشتمین جشن تصویر سال است.
نمایشگاه تخصصی «هنر تبلیغات» همزمان با هشتمین جشن تصویر سال اسفندماه سال جاری، با ارایه آثار برگزیده ۲۰ شرکت شاخص تبلیغاتی در زمینه‌ آگهی‌های تبلیغاتی و تیزرهای تلویزیونی و سینمایی برای نخستین‌بار در ایران برگزار خواهد شد.
مسابقه و اکسپوی نور نیز به ‌منظور فروش آثار نقاشی و عکاسی با همکاری جشن تصویر سال و کانون نور نیمه‌ اول اسفندماه سال‌جاری در گالری پردیس سینمایی ملت برگزار می‌شود.
«نور» موضوع و رویکرد اصلی تمام آثار ارایه شده در دو بخش مسابقه و اکسپو است. این اکسپو با هدف ارتقای سلیقه عمومی در شناخت و خرید آثار عکاسی و نقاشی تدارک دیده شده است و بستری مناسب برای دسترسی موسسات، شرکت‌های غیردولتی و دولتی، مجموعه‌داران و عموم علاقه‌مندان به آثار ارزشمند هنرمندان ایرانی خواهد بود.
مراسم پایانی با معرفی برگزیدگان و اهدای جوایز جوانان زیر ۲۵ سال و اکسپوی نور، روز جمعه بیستم اسفندماه همراه با ثبت عکس گروهی هنرمندان هشتمین دوره برگزار می‌شود.
انتهای پیام/و/۱۷

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست