1. خانه
  2. اخبار
  3. دوربینی که ۴۰ هزار عکس را در خود ذخیره می‌کند

دوربینی که ۴۰ هزار عکس را در خود ذخیره می‌کند

 شرکت ژاپنی سونی اخیراً نوعی دوربین عکاسی به بازار عرضه کرده است که ۴ گیگا بایت حافظه داخلی دارد و بدون افزودن حافظه جانبی می تواند ۴۰ هزار عکس را در خود ذخیره کند. به گزارش روز سه شنبه گروه علمی پژوهشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران ایسکانیوز دوربین سایبرشات T2 قادر است به محض متصل شدن به یک کامپیوتر شخصی عکس‌ها را به راحتی به سایت‌های معروفی همچون بلاگر و یوتیوب ارسال کند.دوربین ۱/۸ مگاپیکسلی سونی با صفحه LCD به ابعاد ۷/۲ اینچ قادر است عکس‌ها را به اشتراک گذارد و کاربر می‌تواند تغییرات دلخواه عکس را ایجاد کند.قابلیت به اشتراک گذاردن عکس(share Mark) ویژگی ممتاز این مدل دوربین سونی است.با این قابلیت کاربر می‌تواند عکس‌ها را به وبلاگ‌های ویژه‌ای که علاقه‌مند است ارسال کند تا به دست دوستان خود در هر نقطه دنیا برسد.

این دوربین که ویژگی‌های دیگری همچون سیستم آلبوم دیجیتالی دارد از قابلیت اتصال به تلویزیون و نمایشگر و نمایش تصاویر در صفحه بزرگ تلویزیونی با کیفیت بسیار بالا برخوردار است.

دوربین T2 سونی همچنین مانند مدل قبلی سونی(T200) از فناوری Smile Shuter برخوردار است که به «شکارچی لبخند» شهرت یافته و قادر است به طور خوردکار لبخند را برچهره سوژه مورد عکاسی تشخیص دهد و این قابلیت قابل انتخاب می‌باشد و شما آن را هر لحظه که بخواهید روشن یا خاموش کنید./۱۲۵ خبرنگار:۸۰۰

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست