1. خانه
  2. اخبار
  3. دومین فراخوان مسابقه عکاسی و نقاشی از شهر تهران

دومین فراخوان مسابقه عکاسی و نقاشی از شهر تهران

خبرگزاری فارس: سازمان زیباسازی شهر تهران با هدف توجه شهروندان به زیبایی‌ها و زشتی‌های کلان شهر تهران، دومین فراخوان مسابقه عکاسی و نقاشی کودک با موضوع « تهران از نگاه من» و « محله قشنگ من» را برگزار می‌کند.




به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان زیباسازی، معاون آموزش و امور مناطق این سازمان با بیان این که همه شهروندان باید تلاش کنند تا شهری زیبا و عاری از آشفتگی و اغتشاشات بصری داشته باشیم، گفت: این مهم ممکن نیست، مگر با استفاده از ابزاری که به وسیله آن می‌توان با ظرافت و هنرمندانه زیبایی‌ها و زشتی‌های شهر تهران را ترسیم کرد.
وی افزود: در این راستا شهروندان علاقمند به رشته عکاسی و همچنین کودکانی که علاقمند به هنر نقاشی‌اند، می‌توانند به وسیله چشم تیز دوربین عکاسی و قلم رنگارنگ نقاشی برای ساختن شهری زیبا و آراسته به سازمان زیباسازی کمک کنند.

مهدی گلشنی با اشاره به این‌که شرکت در بخش عکس مسابقه برای همه گروه‌های سنی آزاد و برای بخش نقاشی مربوط به گروه کودکان است، گفت: شرکت‌کنندگان در این فراخوان برای ارسال آثار در بخش عکاسی و نقاشی می‌توانند با موضوع و تکنیک آزاد، آثار خود را به سازمان زیباسازی ارسال کنند. ارسال آثار عکاسان نیز می‌تواند در قالب CD و چاپ عکس باشد.

وی گفت: علاقمندان فرصت دارند تا پایان دی‌ در مسابقه عکاسی «‌تهران از نگاه من» و مسابقه نقاشی «‌محله قشنگ من» شرکت کنند.

‌زمان اعلام برگزیدگان مسابقه بهمن ‌خواهد بود و آثار منتخب‌، با نام صاحب اثر بر روی تابلوهای شهری به نمایش گذاشته می‌شود‌.

نخستین فراخوان مسابقه عکاسی و نقاشی سازمان زیباسازی سال گذشته برگزار شد و از برگزیدگان آن طی مراسمی در روز زیباسازی – ۲۱ اسفند‌ – تقدیر به عمل آمد.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست