1. خانه
  2. اخبار
  3. دویست و شصت و هفتمین شماره از نشریه عکس منتشر شد

دویست و شصت و هفتمین شماره از نشریه عکس منتشر شد

 

به گزارش پایگاه عکس چیلیک، دویست و شصت و هفتمین شماره از بیست و سومین سال انتشار ماهنامه عکس متعلق به تیرماه سال جاری است که در صفحات اول آن اعلام برخی رویدادهای مهم عکاسی داخل کشور مورد توجه قرار گرفته است.

گفتگو با ایرج شوقیان، مولف کتاب نئوپرسپکتیو و مجموعه عکس قیر "حجت سالار محمدی" از دیگر موضوعات انتشار یافته در این شماره از ماهنامه عکس است.

بخش تاریخ عکاسی ایران ماهنامه عکس، این بار به عکاسی دوران مشروطه براساس خاطره نوشته شده های آن دوران، پرداخته است.

همچنین بخش سبک شناسی این ماهنامه، دومین بخش از دادائیسم، سورئالیسم و عکاسی خود را ارائه کرده است.

دیگر صفحه های شماره دویست و شصت و هفتم نشریه عکس درخصوص نمایشگاه عکس "تندیس های واژگون" مجید کورنگ بهشتی و نمایشگاه" در پی وهم" علیرضا فانی است.

علاقه مندان در بخش تاریخ عکاسی درمورد پنج عکس، پنج عکاس دگرگون کننده تاریخ و همچنین مناظر تماشایی جهان برای عکاسان، در بخش دیدگاه به مطلبی با عنوان نمایشگاه کتاب و هنر مظلوم عکاسی و در بخش یک عکس، یک عکاس با مطلبی درمورد لوئی دوکوس دوهارون مواجه می شوند.

بخش معرفی کتب خارجی آخرین شماره از ماهنامه عکس در لابه لای کتب معرفی شده خود به معرفی مجموعه کتابی با عنوان: "کتاب در کتاب" کرده است که این مجموعه چهار جلدی به معرفی و انتشار برخی کتب مهم عکاسی تجدید چاپ نشده پرداخته است.

اعلام رویدادهای خارجی عکس، معرفی مسابقه و جشنواره های خارجی عکاسی و مروری بر زندگی و آثار ژورزف سودک، عکاس مطرح جهان، از دیگر مطالب منتشر شده در دویست و شصت و هفتمین شماره نشریه عکس است.

همکاران این شماره از نشریه بدین قرار اند: کرامت منظوری، اکبر گلشن، ایران هدایتی، محمدرضا طهماسب پور، الهام هاشمی، شهاب اسکندری، شیرین حکمی، عباس رحیمی، علی رضا فانی، حجت سالار محمدی، مجید شهرتی اصل، علی رضا پرورش، ناصر امامی نیکجه، مسعود صفری، حمیدرضا زینی وند، فرهاد طالبی چایچی،مژگان طریقی، پریسا کرم نژاد، سیدعلی رضا موسوی، میرصادق سیدین، اسعد گازرانی، امیر کشاورز، رحمان مجرد، عبدالله خداکریمی، حسین شریفی، حسام انصاریان، مهدی سروری، حمید رمضانپور، حمیدرضا زینی وند.

گفتنی است این ماهنامه به صاحب امتیازی، مدیر مسولی و سردبیری مسعود امیرلوئی انتشار می یابد.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست