1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. دکتر «سیامک جعفری» عکاس درگذشت

دکتر «سیامک جعفری» عکاس درگذشت

دکتر «سیامک جعفری» که علاقمندانه سالها از عمر خویش را در کنار طبابت به عکاسی گذراند، درگذشت.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک در کمال تاسف و تاثر به اطلاع جامعه پزشکی و عکاسی می رساند روح بلند دندانپزشک خوش ذوق و با اخلاق «سیامک جعفری» به آغوش پروردگارش نشست و آسمانی شد.

دکتر «سیامک جعفری» عکاس/ عکس از: نسیم رهنما
سیامک جعفری متولد خطه‌ی رفسنجان از استان کرمان بود که علاقمندانه عکاسی را در سالهای دهه شصت آغاز و تجربه کرد تا اوایل دهه هشتاد به جامعه عکاسی نزدیک تر شد و همراه با فرزند جوان ناکام خود «سیاوش جعفری» که دهم تیر ماه سال ۱۳۹۶ درگذشت، در سفرهای عکاسی و فعالیت های گروهی عکاسی حضور یافت و مشارکت کرد.
این پزشک عکاس که سالها با حضور در عرصه های فرهنگ و هنر دست به دوربین عکاسی داشت در چندین مرحله نیز توانست آثار خود را به تالیفاتی همچون: شماره ۱۷و۱۸ نشریه فصلنامه عکاسی خلاق در سال ۱۳۸۷ – ۱۳۸۸/ کتاب گروهی عکس پیدا و پنهان در سال ۱۳۹۳/ روز جهانی عکاسی سال ۱۳۹۱  و … برساند.

دکتر «سیامک جعفری» عکاس/ عکس از: ایرج علیپور
همچنین مرحوم سیامک جعفری از جمله همسفران با چندین دوره تور عکاسی چیلیک به مقاصد: کارگاه های فرش بافی ورامین، طبیعت ییلاقی ارتفاعات ماسال و… بود و از جمله صاحبان عکس در نخستین جشنواره تور عکاسی چیلیک 
دکتر سیامک جعفری در مجموعه فعالیت های صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی گاه به گاه با عبارت «سیاوشم» عکسی و متنی و اثری را از فرزند خود منتشر می کرد و در یکی از این پست‌ها جهت یاد از شادروان سیاوش جعفری با نمایش عکسی پدری_پسری نوشت: سیاوشم، ثانیه شماری می کنم برای لحظه ای که در کنار تو آرام بگیرم.

دکتر «سیامک جعفری» عکاس درگذشت
مراسم ترحیم ایشان در تهران عصر روز جمعه ۳ شهریور ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ در سالن اجتماعات مجموعه فرهنگی مذهبی پیامبر اعظم(ص) واقع در: تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از چهارراه قدوسی، روبروی بوستان اندیشه، ورودی ۱۱ برگزار می شود. 
مدیریت رسانه پایگاه عکس چیلیک ضمن عرض تسلیت به محضر خانواده شادروان سیامک جعفری و دوستان و همکاران ایشان، به نمایندگی از سوی عکاسان و مخاطبین این رسانه، آرامشی در خور برای روح آن مرحوم و صبری شایسته برای خانواده و سایر بازماندگان ایشان آرزومند است.

عکس ها: ایرج علیپور، نسیم رهنما و صفحه شادروان سیامک جعفری

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
نشست عکاسی سوگواره عکس عاشورایی برگزار می شود
پسین
نمایشگاه عکس هانیه عاشور با عنوان «انسان در گل و رنگ»

به تازگي منتشر شده

۱ دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست