1. خانه
  2. اخبار
  3. نمایشگاه « لاله و سیامک اسکندری » در نگارخانه ساربان

نمایشگاه « لاله و سیامک اسکندری » در نگارخانه ساربان

نمایشگاهی از آثار عکاسی لاله و سیامک اسکندری با عنوان " بازتاب " همزمان با عصر روز جمعه ۱۴ بهمن ماه جاری در نگارخانه ساربان گشایش می یابد.
نمایشگاه « لاله و سیامک اسکندری » در نگارخانه ساربانبه گزارش " پایگاه عکس چیلیک " به نقل از روابط عمومی نگارخانه ساربان این نخستین نمایشگاه عکس این نگارخانه از بدو تاسیس می باشد که به عکس اختصاص یافته و پذیرای عکس هایی با مضامین: اجتماعی و چشم اندازهای شهری و طبیعی را با رویکردی مستند از این خواهر و برادر شده است.

لاله و سیامک اسکندری در مجموع با نمایش دو سری عکس رنگی و سیاه سفید در قالب مجموعه های ۳۰ قطعه ای در اندازه ۲۴ در ۳۰ تا ۵۰ در ۷۰ آثار خود را در این نمایشگاه ارایه کرده اند.

لاله اسکندری، متولد ۱۳۵۴ و دانش آموخته کارشناسی طراحی گرافیک از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز است. اشتغال اسکندری به حرفه بازیگری در سینما و تلویزیون، مانع از ادامه فعالیت های وی در دیگر عرصه های هنری چون: عکاسی و نقاشی و موزائیک نشده است.
سیامک اسکندری، متولد سال ۱۳۵۰ و دانش آموخته رشته مهندسی معماری از دانشگاه تهران است. او نیز تاکنون موفق به برگزاری سه دوره نمایشگاه انفرادی عکس در داخل شده است.

علاقه مندان می توانند تا پایان روز دوشنبه ۲۴ بهمن ماه جاری همه روزه (به استثنای سه شنبه ها) از ساعت ۱۶ تا ۲۰ از عکس های ارایه شده در این نمایشگاه دیدن کنند.

نگارخانه ساربان در تهران، خیابان شهیددکتر بهشتی، خیابان صابونچی(مهناز)، کوچه مهماندوست، شماره ۸ واقع شده است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست