1. خانه
  2. اخبار
  3. رئیس اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران ایلام خبر داد: فعالیت بیش‌از ۴۰ واحد عکاسی و فیلمبرداری بدون مجوز در ایلام تداخل کاری این صنف با پوشاک‌فروشان!

رئیس اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران ایلام خبر داد: فعالیت بیش‌از ۴۰ واحد عکاسی و فیلمبرداری بدون مجوز در ایلام تداخل کاری این صنف با پوشاک‌فروشان!

رئیس اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران ایلام خبر داد:
فعالیت بیش‌از ۴۰ واحد عکاسی و فیلمبرداری بدون مجوز در ایلام
تداخل کاری این صنف با پوشاک‌فروشان!

سرویس: شهرستان‌ها
۱۳۹۰/۰۱/۲۲
۰۴-۱۱-۲۰۱۱
۱۲:۳۶:۴۴
۹۰۰۱-۰۷۹۵۶: کد خبر

خبرگزاری دانشجویان ایران – ایلام
سرویس: شهرستان‌ها

رئیس اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران ایلام گفت: بیش از ۴۰ واحد عکاسی و فیلمبرداری بدون مجوز در مرکز استان مشغول به فعالیت هستند که توجه ویژه مجمع امور صنفی و نیروی انتظامی را می‌طلبد.

"سیروس لطیفیان"، در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) اظهار کرد: عکاسانی که موفق به دریافت مجوز شده‌اند با بعضی از اصول اولیه عکاسی آشنائی ندارند اما چون دارای مدرک فنی هستند ناگزیر مورد تایید کمیسیون فنی اتحادیه عکاسان قرار می‌گیرند و در طول زمان این عکاسان باید آموزشهای لازم را بصورت تجربی فرا گیرند.

رئیس اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران ایلام با انتقاد از تداخل کاری این صنف با صنف پوشاک‌فروشان، خاطرنشان کرد: متاسفانه شاهدیم که بسیاری از پوشاک‌فروشان حین فروختن لباسهای مراسم، از عدم آگاهی مردم سوءاستفاده می‌کنند و مراسم آنان را فیلمبرداری می‌کنند که این معضل علاوه بر آسیب به هنر عکاسی، باعث مشکلاتی برای مردم شده است.

لطیفیان به تاثیر هدفمندی یارانه‌ها بر روی فعالیت این صنف اشاره کرد و با توجه به ارتباط کار این صنف با صنعت برق، خواستار اندیشیدن تمهیدات لازم جهت کاهش تعرفه‌های برق برای این صنف شد.

وی هنر عکس را ساده‌ترین روش انتقال و بیان مشکلات و معضلات اجتماعی دانست و گفت: اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران آمادگی لازم را جهت ساختن مستندهای اجتماعی در صورت دریافت مجوز دارد.

لطیفیان از نبود کتابخانه تخصصی هنرمندان در استان انتقاد و بیان کرد: این کتابخانه با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری تبلیغات اسلامی و بسیج هنرمندان به سهولت قابل راه‌اندازی است.

انتهای پیام

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست