1. خانه
  2. اخبار
  3. رونمایی از نمایشگاه کوچک های بزرگ نما در خانه عکاسان

رونمایی از نمایشگاه کوچک های بزرگ نما در خانه عکاسان

نمایشگاه دوره ای «کوچک های بزرگ نما» 27 بهمن ماه سال جاری با حضور جمعی از هنرمندان و اصحاب رسانه ها در خانه عکاسان ایران افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی خانه عکاسان ایران، بیژن بنی احمد ، عکاس و هنرمند درباره ویژگی نمایشگاه خود گفت: عکس های این نمایشگاه در دو موضوع محرک بصری ( چشم نواز) و محرک احساسی( ااحساس برانگیز) تهیه شده و در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.
وی افزود: نمایشگاه «کوچک های بزرگ نما» تلفیقی از دو سبک عکاسی با عنوان سبک «ساده بینی» و عکاسی ترکیبی است که با دست مایه قرار دادن یک موضوع توانسته است موضوعات زیادی را تحت سیطره خود داشته باشد.
این هنرمند که اولین عکس آن سال ۱۳۴۵ در رسانه های کشور آلمان به چاپ رسیده است ، درباره مدت زمان تهیه عکس های این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه ۵۰ عکس آبستره و انتزاعی به نمایش درآمده، که از سال ۸۳ تا ۸۶ عکاسی شده است.
این هنرمند تاکنون در کشورهای مختلفی از جمله فرانسه، آلمان و غیره اقدام به برگزاری نماشگاه عکس کرده است.همچنین بنی احمد یکی از عکاسان برجسته ایرانی است که بیش از ۴۰ سال در مطبوعات و خبرگزاری های آلمان فعالیت داشته است.
علاقه مندان برای دیدن این نمایشگاه می توانند تا ۲ اسفند ماه سال جاری ازساعت ۹ تا ۱۹ به خانه عکاسان ایران واقع در تقاطع خیابان حافظ و سمیه ، حوزه هنری مراجعه کنند. یا برای دیدن این نمایشگاه به سایت خانه عکاسان به آدرس www.iranipc.net سر بزنند.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست