1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. زمان تشکیل نخستین مجمع عمومی انجمن عکاسان ایران

زمان تشکیل نخستین مجمع عمومی انجمن عکاسان ایران

به آگاهی می رساند: کمیته فنی هیات موسس انجمن عکاسان ایران پس از بررسی مدارک درخواست عضویت نزدیک به ۱۰۰۰ نفراز عکاسان از ۹۱ شهر کشور در طی ۳۰ جلسه، فهرست نهایی پذیرفته شدگان را همزمان با آگهی دعوت به نخستین مجمع عمومی انجمن عکاسان ایران که در روزنامه اطلاعات به تاریخ پنج شنبه ۵ آذرماه ۱۳۸۸ نیز درج گردیده است، بر روی سایت انجمن اعلام نمود.

ضمنا نشست مطبوعاتی از سوی گروه کاری انجمن عکاسان ایران برای تبین برنامه های مجمع عمومی در آینده نزدیک برگزار خواهد شد، که تاریخ آن متعاقبا اعلام می گردد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت انجمن عکاسان ایران مراجعه نمایید.

آگهی دعوت به مجمع عمومی انجمن صنفی عکاسان ایران

پیرو موافقت کمیسیون ماده ۱۰ قانون فعالیت احزاب و جمعیتها با تشکیل انجمن عکاسان ایران در تاریخ ۲۱ اسفندماه ۱۳۸۷ به شماره نامه ۵۱/۷۹/۴۳ در تاریخ ۳۰ تیرماه ۱۳۸۸ ، بدینوسیله از کلیه عکاسان پذیرفته شده در انجمن عکاسان ایران که اسامی آنان در سایت این انجمن اعلام گردیده، دعوت به عمل می آید تا در نخستین مجمع عمومی انجمن عکاسان ایران که راس ساعت ۱۴ روز پنج شنبه به تاریخ ۲۶ آذرماه ۱۳۸۸ در تالار فرهنگستان هنر (مجموعه آسمان)، واقع در تهران: خیابان ولیعصر”عج”، بالا تر از چهارراه پارک وی، خیابان شهید فلاحی (زعفرانیه)، نبش خیابان فیروزکوه، شماره ۴۷ تشکیل می گردد، حضور بهم رسانند.

دستور جلسه:
۱-تصویب اساسنامه
۲-انتخاب هیئت مدیره
۳-انتخاب بازپرس
۴-تعیین میزان حق عضویت
۵-تعیین روزنامه کثیر الانتشار

توضیحات:
۱-انتخابات با رای مستقیم, حضوری و غیر وکالتی می باشد.
۲- عکاسانی که داوطلب نامزدی عضویت در نخستین هیات مدیره انجمن عکاسان ایران می باشند، می بایست پس از دریافت معرفی نامه عکسدار از دبیرخانه انجمن تا پایان وقت اداری چهارشنبه ۱۸ آذرماه ۱۳۸۸ جهت ثبت نام مدارک خود را حتما با پست سفارشی به نشانی: تهران، خیابان فاطمی، وزارت کشور طبقه دوازدهم، اتاق ۱۲، اداره سوم سیاسی، جناب آقای چغائی ارسال نمایند.

۳- مدارک لازم نامزدی در هیات مدیره:
ا- یک قطعه عکس
۲- معرفی نامه انجمن

دفتر انجمن از ساعت ۱۵ تا ۱۹ هر روز به جز پنج شنبه و جمعه با شماره : ۰۲۱۸۸۳۱۳۰۸۹ و شماره همراه: ۰۹۳۷۹۵۹۳۳۸۹ پاسخگوی داوطلبین می باشد.

هیئت موسس انجمن عکاسان ایران
خبر: ساعد نیک ذات، سخنگوی انجمن عکاسان ایران

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
تسلیت به ساسان مویدی
پسین
اطلاعیه انجمن عکاسان ایران پیرامون نامزدی عکاسان شهرستان در هیات مدیره

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست