1. خانه
  2. اخبار
  3. سفر زمستانی عکاسان چهارمحال وبختیاری برگزار شد

سفر زمستانی عکاسان چهارمحال وبختیاری برگزار شد

 طبیعت پوشیده از ارتفاع برفی استان چهارمحال وبختیاری در قاب عکاسان حوزه هنری این استان ثبت شد.
به گزارش " پایگاه عکس چیلیک " به نقل از روابط عمومی حوزه هنری این استان، گروهی از عکاسان خانه عکاسان حوزه هنری استان چهارمحال و بختیاری همزمان با پایان یافتن بارش چند روزه برف در مناطقی از این استان، طبیعت برفی مناطق روستایی اطراف شهرستان شهرکرد را در سفر عکاسی شان تصویر کردند.
ریاست خانه عکاسان حوزه هنری استان چهارمحال و بختیاری در ضمن حمایت و پشتیبانی از این برنامه اظهار داشت: شهرکرد به عنوان بام ایران هر ساله شاهد بارش نزولات آسمانی بوده و امسال هم با وجود شدت سرمای کم سابقه، ثبت این رویداد از نگاه عکاسان طبیعت دوست و مستند نگار این مرکز پنهان نماند.

سفر زمستانی عکاسان چهارمحال وبختیاری برگزار شد

ˈمریم آل مومن دهکردی ضمن تقدیر از همت عکاسان حاضر در این سفر، اعلام کرد: طبیعت سپیدپوش و برفی چهارمحال و بختیاری به دلیل برخورداری از ویژگی های منحصر به فرد همیشه مورد توجه عکاسان حرفه ای کشور بوده است و بایستی توجه به جریان زندگی در این شرایط سخت و صعب، از جمله رسالت و وظایف عکاسان آگاه و متعهد استان باشد.

در این اردوی عکاسی، همسفران با حضور در مناطق برف گیری همچون: روستا و چشمه دیمه، رودخانه زاینده رود، روستای احمدآباد، شهر چلگرد و مناظر برفی مسیر شهرکرد به کوهرنگ به عکاسی پرداختند.

اسامی عکاسان حاضر در این تور عکاسی به این ترتیب معرفی شده است: احمد تاجی اشکفتکی، رضا زیرک پور، بهزاد پیشکار دهکردی، ایوب پشتوار، بهروز قادری دهکردی، حسن اعتدال پور دهکردی، بهنام فتح اللهی دهکردی، کامیار معتمدیان دهکردی، مهشید مهدیان، مریم فروزنده هفشجانی و مریم آل مومن دهکردی.

لازم به یادآوری است که بارش های اخیر برف در استان چهارمحال و بختیاری در برخی مناطق مانند کوهرنگ به بیش از یک متر رسیده و دمای هوا را تا بیش از ۳۰ درجه سانتیگراد به زیر صفر رسانده است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست