1. خانه
  2. اخبار
  3. سفر عکاسان آذری به منطقه عشایری دشت مغان برگزار شد

سفر عکاسان آذری به منطقه عشایری دشت مغان برگزار شد

سفر گروهی عکاسان آذری به منطقه عشایری دشت مغان از طرف انجمن عکاسی سازمان بسیج هنرمندان استان آذربایجان شرقی و با همکاری گروه عکاسان یاد به مقصد شهرستان مشکین شهر واقع در استان اردبیل صبحگاه روز جمعه، سوم تیرماه جاری برگزار شد.

سفر عکاسان آذری به منطقه عشایری دشت مغان برگزار شد

به گزارش " پایگاه عکس چیلیک " به نقل از مسئول سفرهای گروهی این انجمن، در این سفر که با هدف عکاسی از مراحل زندگی ایل عشایر مغان و مناظر طبیعی زندگی عشایری انجام شد، بیست و شش عکاس و علاقمند شرکت کننده ضمن دریافت بروشور و بسته فرهنگی، مورد استقبال گرم عشایر منطقه قرار گرفته و در نخستین ساعات صبح روز جمعه، در یک شرایط آب و هوایی خاص کوهستانی در ارتفاعات ۲۵۰۰ متری دامنه سبلان به عکاسی پرداختند.
در این سفر توسط دوتن از راهنمایان ایل عشایر آقایان: انوشیروان برادران و منصور آزاد، اطلاعات مناسبی از ایل عشایر مغان و معرفی دشت مغان و معرفی طوایف عشایر دشت مغان و … در اختیار همسفران قرار گرفت.

کمال شب خیز هم به عنوان یکی از اساتید عکاسی همراه با گروه در زمینه چگونگی عکاسی از ایلات و اقوام عشایری نکاتی را با همسفران مورد بحث و بررسی قرار داد.

سفر عکاسان آذری به منطقه عشایری دشت مغان برگزار شد

اسامی همراهان در این سفر عکاسی به این ترتیب اعلام شده است:

هاجر اجاقی، مرجان احمدی پایدار، هانیه احمدی پایدار، زهرا احمدی فر، ضحی اصغر زاده، ابوطالب بابایی، ناصر کیاده، انوشیروان برادران، پروین بهرامی، الناز پور سیستانی، لیلا پورمحمد، حسین جاودانی پور، رباب رحیمی، محمد علی سلمانی، سیدحسن سید ذوالفقاری، کمال شب خیز، بابک شعبانی، زهرا عبادی مؤید، محمد علیپور شهیر، علی اکبر غفوریان، هادی فائزی، رضا فلاحی مطلق، زینب فلاحی مطلق، وحید فلاحی مطلق، مصطفی قربان پور طاهری، ملیحه محمد خانلو، محمدرضا محمدخانلو، ملک ناصر قربان زاده.

با هماهنگی های انجام یافته گروه همسفران در مسیر برگشت مشکین شهر، هریس ضمن عبور از منطقه ییلاقی شرلان، از روستا و آبشار شرلان دیدار نموده و در ضمن دیدار از این جاذبه طبیعی و گردشگری منطقه به عکاسی پرداختند.
در پایان سفر ضمن تقدیر از انوشیروان برادران و منصور آزاد جهت انجام امور هماهنگی سفر، از سیدحسن سیدذوالفقاری، زهرا احمدی فر، پروین بهرامی، زینب فلاحی مطلق با اهدای جوایزی تقدیر به عمل آمد.
این سفر به صورت یک روزه برگزار شد و همسفران و علاقمندان عکاسی در این سفر شامگاه روز جمعه به مبدا حرکت در شهر تبریز بازگشتند.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست