1. خانه
  2. اخبار
  3. سفر عکاسی جوانان بوشهری به جزیره ام الگرم

سفر عکاسی جوانان بوشهری به جزیره ام الگرم

 

عکاسان کارگاه عکس انجمن سینمای جوان بوشهر در یک سفر یک روزه عکاسی از جزیره ام الگرم به عکاسی پرداختند.

ساعت ۲۲ روز پنجشنبه اول مردادماه ۱۳۸۸ گروه اعزامی از عکاسان کارگاه عکس انجمن سینمای جوان بوشهر برای عکاسی از طبیعت و پرندگان جزیره ام الگرم به سمت شهر بردخون حرکت کردند.

جزیره ام الگرم با مساحت تقریبی ۵۰۰ هکتار در مرز غربی منطقه حفاظت شده مند در حاشیه سواحل خلیج فارس در کنار جزایر ام سلمه (خان)، جببرین (تهمادو) و نخیلو واقع گردیده است.

 

 

این جزیره دارای بافت ماسه ای صدفی و پوشش بوته ای شبیه به جزیره نخیلو است و به دلیل غیر مسکونی بودن آن زیستگاه مهمی برای تخم گذاری پرندگان و لاک پشت های مهاجر می باشد.

این سفر که بدون همکاری محیط بانان توانمند و دلسوز منطفه حفاظت شده "مند" امکان پذیر نبود، همزمان با اولین ساعت های طلوع خورشید در صبح جمعه جزیره ام الگرم شروع شد و همسفران به عکاسی از جاذبه های تصویری منطقه شدند.
کریم فائقیان ، مسئول گروه عکاسی ضمن تشکر از همراهی و همکاری محیط بانان این منطقه، اعلام کرد که: در این سفر همسفران موفق به عکاسی از سه گونه پرستوی پشت تیره، پرستوی کاکلی و سلیم خرچنگ خوار شدند.

اسامی عکاسان حاضر در این تور یک روزه به این شرح است: کریم فائقیان، سیدمحمد فاطمی، امین اعتمادی، مرتضی زنده بودی، صابر زمانی، عبدالرحیم رضازاده دشتی،  دایوش باباچاهی، صادق پور سالم، محمدنبی درویشی، مهدی جمادی و علی فولادی.

خبر و عکس:  سیدمحمد فاطمی

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست