1. خانه
  2. اخبار
  3. سه عکاس ایرنا در جشنواره عکس زنان و زندگی برگزیده شدند

سه عکاس ایرنا در جشنواره عکس زنان و زندگی برگزیده شدند

تهران – ˈمهدی جعفریˈ، ˈمحمد باباییˈ و ˈاحمد معینی جمˈ سه عکاس خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) به عنوان برگزیدگان چهارمین جشنواره سراسری عکس زنان و زندگی شهری حائز رتبه شدند.

 

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، مراسم اختتامیه چهارمین دوره جشنواره سراسری عکس زنان و زندگی شهری روز چهارشنبه با حضور معاون امور اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران، مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران، مدیر امور تجسمی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و مدیر موزه امام علی(ع) و جمعی از هنرمندان با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.

براساس این گزارش، ˈاحمد معینی جمˈ در بخش ویژه و ˈمهدی جعفریˈ و ˈمحمد باباییˈ در بخش اصلی این رقابت به عنوان نفرات برگزیده معرفی و تقدیر شدند.

چهارمین جشنواره عکس زنان و زندگی شهری در قالب مجموعه جشنواره های ˈتسنیمˈ به همت معاونت امور اجتماعی شهرداری تهران برگزار شد.

چهارمین جشنواره عکس زنان و زندگی شهری در یک بخش اصلی و یک بخش ویژه برگزار شد و ˈرعنا جوادیˈ، ˈمینو فرشچیˈ، ˈفرزادهاشمیˈ، ˈامیرعلی جوادیانˈ و ˈمحسن شاندیزˈ داوری آثار این رقابت را برعهده داشتند.

بر اساس رای داوران ˈحمیدرضا ماستری فراهانیˈ، ˈحمید صادقیˈ و ˈروح الله صادقیˈ به عنوان نفرات اول تا سوم علاوه بر تندیس جشنواره و لوح تقدیر، جایزه نقدی به مبلغ ۲۰ میلیون، ۱۵ میلیون و ۱۰ میلیون دریافت کردند.

در بخش اصلی نیز از ˈمحمد گنجهˈ، ˈمحمد باباییˈ، ˈسیده سمیه موسویˈ، ˈحامد صادقیˈ، ˈسلیمان گلیˈ، ˈسلمان سام دلیریˈ و ˈمهدی جعفریˈ با اهدای لوح و ۳ میلیون ریال جایزه نقدی به هر یک تقدیر شد.

عنوان بر تر بخش ویژه را ˈسروش جوادیانˈ، ˈاحمد معینی جمˈ و ˈاعظم حسن لاریجانیˈ به دست آوردند که به هر یک تندیس جشنواره، لوح تقدیر و ۱۵ میلیون ریال جایزه نقدی اهدا شد.

داوری این دوره از جشنواره را ˈمینو فرشچیˈ، ˈرعنا جوادیˈ، ˈمحسن شاندیزˈ، ˈامیرعلی جوادیانˈ و ˈفرزاد هاشمیˈ بر عهده داشتند.

نمایش آثار این رقابت هنری تا هشتم بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست