1. خانه
  2. اخبار
  3. سوء استفاده رژیم بحرین از عکس حسن نصرالله

سوء استفاده رژیم بحرین از عکس حسن نصرالله

این نیروهای امنیتی پس از چسباندن عکس دبیرکل حزب الله بر منازل شیعیان، از آن فیلم برداری می کنند تا آن را به بهانه ای برای سرکوب قیام ملت بحرین تبدیل کنند. آنان با استفاده از این کار می خواهند قیام ملت بحرین را به کشورها و اطراف غیر بحرینی بچسبانند و به اصطلاح آن را فتنه ای خارجی معرفی کنند.

به گزارش شیعه آنلاین، خبرنگار افتخاری ما از منامه پایتخت بحرین دقایقی پیش خبر داد که نیروهای امنیتی رژیم بحرین شبانه به محله های شیعه نشین رفته و عکس های سید "حسن نصرالله" دبیرکل حزب الله لبنان را بر در و دیوار خانه های شیعیان بحرین می چسبانند.

وی در ادامه افزود: این نیروهای امنیتی پس از چسباندن عکس دبیرکل حزب الله بر منازل شیعیان، از آن فیلم برداری می کنند تا آن را به بهانه ای برای سرکوب قیام ملت بحرین تبدیل کنند. آنان با استفاده از این کار می خواهند قیام ملت بحرین را به کشورها و اطراف غیر بحرینی بچسبانند و به اصطلاح آن را فتنه ای خارجی معرفی کنند.

خبرنگار ما همچنین افزود: این اقدام نیروهای رژیم بحرین پس از سخنرانی هفته گذشته سید "حسن نصرالله" که در آن رژیم بحرین را نیز مورد حمله و انتقاد قرار داد، آغاز شده است. رژیم بحرین با استفاده از تصاویر گرفته شده کیلیپ هایی علیه قیام کنندگان ساخته و آن را پخش می کند و با این کار قصد دارد قیام آنان را غیر ملی نشان دهند.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست