1. خانه
  2. اخبار
  3. شرکت هاسلبلاد سیستم تنظیم فاصله را دگرگون می کند

شرکت هاسلبلاد سیستم تنظیم فاصله را دگرگون می کند

 

شرکت هاسلبلاد، در طراحی نسل جدید دوربین های خود با کاربری سیستم تنظیم فاصله ای دقیق تر انقلابی را در سری جدید محصول خود ایجاد می کند.

هاسل بلاد، دو مدل جدید از سری دوربین های قطع متوسط خود را با نام های: H4D-60با کیفیت تصویری ۶۰مگاپیکسل و H4D-50با کیفیت تصویری ۵۰ مگا پیکسل را به بازار عرضه می کند.
هاسلبلاد در نظر دارد دوربین های فوق را جایگزین مدل H3D2-50 نماید.

با عرضه این دوربین های جدید توسط شرکت هاسلبلاد، این شرکت در نظر دارد یک انقلاب جدید و بزرگ در صنعت دوربین های قطع متوسط را آغاز کند.

 
دوربین H4D-60 دارای سیستم تنظیم فاصله ی tru focus است. این سیستم کاملا در نوع خود جدید (APL) می باشد و همراه با یک قفل موقعیت جدید (Absolut Position Lock) که می تواند فوکوس خودکار را که ابزار راحتی و حرفه ای بودن در کاربری هر دوربین است با خود همراه دارد.

 

این سیستم جدید تنظیم فاصله (فوکوس) با یاری جستن از سیستم تمرکز چند نقطه ای (در مقایسه با سیستم قدیمی که معمولا در مرکز متمرکز بوده است) این امکان را به عکاس می دهد که بدون از دست دادن تمرکز، به یک نتیجه عالی در ثبت عکس خود برسد.
شرکت هاسلبلاد برای هر چه دقیق تر شدن محاسبه ی تنظیم فاصله در دوربین، با تغییر در زاویه میکروپروسسور ها که اساس و پایه آن مبتنی بر تمرکز واقعی به همراه APL و حرکت دوربین است به این تکنولوژی دست یافته است.

یک نرم افزار جدید با نام phocus2.0 نیز همراه این دوربین هاعرضه خواهد شد که می تواند کارکرد APERTUR,LIGTROOM,CUPTURرا هماهنگ و تنظیم کند.

بر اساس گفته هاسلبلاد، این برنامه جدید می تواند به حدی ساده باشد که یک عکاس متوسط هم شکل کارکرد این سیستم را تنها در عرض ۱۵ دقیقه فرا بگیرد.

H4D-60 در آغاز سال ۲۰۱۰ به بازار عرضه خواهد شد و شروع پذیرش سفارش برای خرید این دوربین نیز از همان تاریخ آغاز خواهد شد. قیمت H4D-60 بر اساس اعلام شرکت هاسلبلاد در حدود ۳۰۰۰۰۰ کرون سوئد (چیزی در حدود ۳۶ میلیون تومان) خواهد بود.

همچنین این شرکت در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۰ نیز مدل ۵۰ مگا پیکسلی خود را با عنوان H4D-50با قیمتی در حدود ۲۰۰۰۰۰ کرون سوئد به بازار عرضه خواهد کرد.

خبر: سعید سعیدی

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست