1. خانه
  2. اخبار
  3. شصت وسومین تور عکاسی چیلیک در الندان برگزار شد

شصت وسومین تور عکاسی چیلیک در الندان برگزار شد

پس از برگزاری شصت ودو عنوان تور عکاسی در سطح استان های کشور، شصت وسومین تور عکاسی این رسانه، در آخرین جمعه فروردین ماه سال جاری در حاشیه طبیت جنگلی آبگیر الندان واقع در استان مازندران برگزار شد.
همسفران تورهای عکاسی چیلیک(Chiilick.com) پس از گذر از نخستین دوره جشنواره تورهای عکاسی چیلیک در تازه ترین دور برگزاری سلسله سفرهایی که با هدف آموزش های غیرمستقیم کارگاهی عکاسی و در سایه زندگی گروهی برگزار می شود، آبگیر الندان و مناطقی از جنگل و تالاب الندان را با نور صبحگاهی تا پس از غروب آفتاب مورد تجربه و عکاسی قرار دادند.
در این سفر از میان تعداد بیش از ظرفیت متقاضیان تنها ۵۰ عکاس و علاقه مند موفق به حضور و عکاسی از طبیعت و مناظر منطقه شدند که همسفران در سفری شبانه در شامگاه پنجشنبه ۲۸ فروردین ماه جاری بار این سفر را به دوش گرفتند و تا بامداد روز شنبه ۳۰ فروردین ماه به نقطه آغازین حرکت در مقابل دفتر پایگاه عکس چیلیک بازگشتند.

البته با وجود هماهنگی های صورت گرفته، تنها به دلیل عدم شناخت کافی از حساسیت فعالیت های فرهنگی هنری و در نتیجه عدم همکاری لازم از سوی پلیس راهور ایستگاه ساری – کیاسر، همسفران در بدو برنامه های عکاسی خود با تاخیر مواجه شدند.
این در حالی است که با وجود باور بار مسئولیت و ضرورت اعمال قانون، مستندات مشهود و متناقض در این رویداد، متاسفانه! تعریفی مغایر با زحمات شبانه روزی پلیس در فرهنگ سازی در اذهان همسفران فهیمی که مبتنی بر اخلاق و اصول، برای فرهنگ وهنر کشورشان ایران، تلاش می کنند، شکل گرفت!
در ادامه با شناخت و درک صحیح و همچنین همکاری شایسته همسفران شرایطی مهیا شد تا در کمترین زمان ممکن، برنامه عکاسی به روال معمول خود بازگشته و عکاسان و علاقه مندان با حضور در جنگل و آبگیر الندان به عکاسی مشغول شوند.

شصت وسومین تور عکاسی چیلیک در الندان برگزار شد

مطابق با رسم تمامی تورهای عکاسی " پایگاه عکس چیلیک " مقرر شد تا با مشارکت همسفران فعال (صاحب اثر در گزارش تصویری و عکس های منتخب)، نشست نقد و بررسی عکس های این تور برگزار شده و عکس ها و نگاه برتر در این نشست بنا بر رای و نظر همسفران و حاضرین علاقه مند مورد معرفی قرار می گیرند.
از مهمترین اهداف برگزاری تورهای عکاسی " پایگاه عکس چیلیک " پس از نخستین دوره جشنواره تورهای عکاسی چیلیک شناسایی استعدادها و جذب علاقمندان و دوستداران هنر عکاسی در محیطی علمی، سالم و صمیمی است تا ضمن شرکت در فضایی عکاسانه از تاثیر شرایط کارگاهی و آموزش غیرمستقیم عکاسی بهره های لازم را برده و تجارب اولیه و تکمیلی خود را در زمینه عکاسی های: روایی، مستند اجتماعی، طبیعت، معماری و مفهومی افزایش دهند.
پایان بخش برنامه شصت و سومین تور عکاسی چیلیک پس از مشارکت در انعکاس گزارش تصویری این تور، شرکت در جلسه نمایش آثار برتر و نقد و بررسی عکس های این سفر می باشد که با حضور همسفران فعال و مجاز به حضور، در اتاق آموزش دفتر " پایگاه عکس چیلیک " برگزار خواهد شد.
اسامی همسفران همراه در تور عکاسی آبگیر الندان به این ترتیب است:
محمدرضا(امید) آقائی، سمانه(مروارید) ابراهیمیان، سارا ابوالصدق، مینا بازوار، ابراهیم باقرلو، زهرا باقری فرد، کامیار بهاری، ریحانه بی آزاران، درسا بیگدلی، مسعود جامعی، اکرم جمعی، هامان جوادی، نسترن حامی، یاسمن حسین پور، زهره حسینی جم، معصومه حضرتی، حسین خادمی، نیما خالدی کیا، محمدرضا خرازی، مهدیه خرازی، محمدصادق خضرایی، زهرا خیاط، زهراسادات راد، علی روحانی، مهدیه روستایی، محمدرضا زارع، مهدی زنجانی، فاطمه زهرا زنجانی، سیدمحمدرضا سجادی، سبحان سروری، مهدی سروری، پدرام سماواطیان، سیدمهدی شجاعی لنگری، سیدولی شجاعی لنگری، مریم شریفی نیا، منا عبدا..پور، محدثه سادات(باران) عطایی، زهراسادات عطایی، یاسر(سیاوش) فتحی پور، محمد فرزان مهر، احمد قاسمی، روژین کاظمی فرد، داود کهن ترابی، آزاده گلابگیران، مجتبی محسنی، سیدمهدی مصطفوی، سیدصادق موسوی، فاطمه ندیمی، سمانه نوری زاده، هادی نوید، علی هاشمی، هادی هیربدوش.

تورهای آتی " پایگاه عکس چیلیک " (Chiilick.com) با هدف عکاسی از: عشایر شهرکرد، روستاهای کردستان، غروب ماسوله و صبحگاه قلعه رودخان، ارتفاعات ساواشی(تنگه واشی)، آبگیر الندان،، روستا و کویر ورزنه، پلور، تالاب های انزلی و میانکاله، غار کتله خور، کلیبر، دریاچه شورمست، تفرش، پلور، غار رود افشان، جزیره قشم، ترکمن صحرا، نهارخوران گرگان، کردستان، سوادکوه، پل ورسک و شیرگاه، عشایر دشت مغان، جنگل ناهارخوران در گرگان، منطقه اسالم به خلخال، طبیعت آستارا، طبیعت منطقه کپورچال و … در دست هماهنگی وطراحی است که پس از برنامه ریزی معرفی خواهند شد.
برای مشاهده گزارش تصویری تور عکاسی پایگاه عکس چیلیک (Chiilick) با موضوع بگیر الندان " ایـنـجــا " کلیک کنید.

علاقمندان می توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر پیرامون نحوه برگزاری و شرکت در تورهای پایگاه عکس چیلیک، با شماره های دفتر پایگاه: ۸۸۳۴۸۸۲۴ و یا مسئول تورهای این رسانه ۰۹۱۲۲۷۹۷۷۱۷تماس حاصل نمایند.
—————————————————————————————————————————————————————————-
برای مشاهده گزارش تورهای برگزار شده " ایـنجـا " و جهت مشاهده تورهای عکاسی آتی این رسانه " ایـنـجـا " کلیک کنید.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست