1. خانه
  2. اخبار
  3. شیرین حکمی مدیر گروه عکاسی دانشگاه آزاد اسلامی شد

شیرین حکمی مدیر گروه عکاسی دانشگاه آزاد اسلامی شد

شیرین حکمی مدیرگروه عکاسی دانشگاه آزاد شدطی حکمی از سوی ریاست دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی، دکترناصر باباشاهی، مدیریت گروه عکاسی دانشگاه آزاد اسلامی برای مدت یکسال به سرکار خانم شیرین حکمی تنفیذ شد.

به گزارش " پایگاه عکس چیلیک " کتایون قدس راد، مدیریت پیشین گروه عکاسی دانشکده هنر و معماری با توجه به انگیزه ادامه تحصیل در خارج از کشور، از روز شنبه اول مردادماه جاری، مدیریت این گروه را به شیرین حکمی واگذار کرد.

شیرین حکمی پیش از این نیز در دوره ای کوتاه مدت در سال های ۱۳۸۱ و ۱۳۸۲ مدیریت گروه عکاسی را بر عهده داشته است.
این بانو به عنوان کارمند رسمی دانشگاه آزاد اسلامی سالها است که در کسوت تدریس عکاسی مشغول به فعالیت بوده و از جمله اعضای هیات علمی این گروه به شمار می آید.

شیرین حکمی به عنوان عکاس آزاد در زمینه‌های مستند، طبیعت و عکاسی ابداعی از ۱۳۶۲ فعالیت داشته و در حال حاضر در حوزه ترجمه و ویرایش متون تخصصی عکاسی به زبان های فرانسه و انگلیسی نیز با چندین مرکز فرهنگی هنری همکاری دارد.
گروه عکاسی دانشکده هنر ومعماری دانشگاه آزاد اسلامی از بدو تاسیس، حضور مدیرانی چون: لیلا نورایی، امیرعلی جوادیان، علی قلمسیاه، مهرناز عمادی(سرپرست)، زهرا چیت ساز، حافظ میرآفتابی، مهیار خراباتی، جمشید حاتم، پگاه ریحانی و کتایون قدس راد را تجربه کرده است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست