1. خانه
  2. اخبار
  3. ضیافت افطاری انجمن عکاسان انقلاب ودفاع مقدس برگزار شد

ضیافت افطاری انجمن عکاسان انقلاب ودفاع مقدس برگزار شد

ضیافت افطاری انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس با حضور مسئولین فرهنگی، هنری و بیش از چهارصدوپنجاه نفر از عکاسان در عرصه های هنری، خبری و مستند در مجموعه روایت فتح در فضایی دوستانه و صمیمی برگزار گردید.
به گزارش " پایگاه عکس چیلیک " به نقل از روابط عمومی انجمن در این مراسم پس از صرف افطار، گزارش کوتاهی از فعالیت های انجمن توسط مدیر عامل انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس برای حاضرین خوانده شد.

ضیافت افطاری انجمن عکاسان انقلاب ودفاع مقدس برگزار شد

در این گزارش محمدحسین حیدری از سفرهای دوره ای انجمن و دعوت از عکاسان جوان در کنار پیشکسوتان و انتقال تجربه این عزیزان به عکاسان جوان وبالعکس نیرو و شادابی عکاسان جوان به پیشکسوتان که به واقع موجب نتایج خوب و تاثیرگذاری بوده است، یاد نمود.

ایشان همچنین از برنامه ریزی، آماده سازی و چاپ کتاب تعدادی از عکاسان دفاع مقدس از جمله: سعید صادقی، علی فریدونی، احسان رجبی و محسن راستانی توضیحاتی داده و در پایان بر اجرا و ادامه برنامه های انجمن با قوت و قدرت هر چه تمامتر تاکید کرد.

بر اساس این گزارش در بخش بعدی از میان حاضرین برای سفر به شهر مشهد و حضور در حرم حضرت ثامن الحجج، علی ابن موسی الرضا علیه السلام و شرکت در مراسم احیای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان توسط پیشکسوتان حاضر قرعه کشی به عمل آمد و اسامی ۱۵ نفر از حاضرین به اتفاق یک همراه برای اعزام به این سفر معنوی به شرح زیر انتخاب شدند:
اسماعیل داوری، مجید دوخته چی زاده، علیرضا گلابیان، علیرضا عابدی، علیرضا خورسندی، علی نورافکن، منصوره معتمدی، مقداد مددی، ابراهیم نبی پور، محمد صیاد، رضا محمدی، محمد بابایی، محمدتقی خوش خلق، رحیم صادقلو، محمد وکیلی.
این مراسم پس از صرف شام در یک فضای صمیمانه و گپ وگفت های خودمانی بین عکاسان به پایان رسید.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست