1. خانه
  2. اخبار
  3. عکاسان انجمن برای دریافت کارتشان به دفتر انجمن مراجعه کنند

عکاسان انجمن برای دریافت کارتشان به دفتر انجمن مراجعه کنند

انجمن عکاسان ایران با صدور و ارسال اطلاعیه ای به " پایگاه عکس چیلیک " اعلام کرد:
بدینوسیله به اطلاع اعضای انجمن عکاسان می رساند که کارت های عضویت اعضایی که حق عضویت خود را در مهلت مقرر پرداخته اند صادر شده و آماده تحویل است. لذا از ایشان دعوت می شود که از روز دوشنبه دوم شهریور ماه لغایت سه شنبه نهم شهریورماه به جز روزهای پنج شنبه و جمعه از ساعت ۱۳ الی ۱۸ جهت دریافت کارت خود به دفتر اداری انجمن واقع در تهران، خیابان انقلاب، ابتدای خیابان بهار جنوبی، برج اداری بهار، طبقه هشتم، شماره ۷۰۱ مراجه نمایند.

ضمنا به آگاهی اعضا ساکن در شهرستان می رساند که کارت عضویت ایشان به آدرس نگاشته شده در فرم عضویت ارسال خواهد شد و چنانچه نشانی پستی عضوی تغییر یافته به دبیرخانه انجمن اطلاع داده شود.

همچنین در پایان این اطلاعیه ضمن ذکر شماره تماس ارتباطی عکاسان با دفتر انجمن (۰۲۱۷۷۶۱۶۴۸۶)اعلام شده است:
کسانی که حق عضویت خودرا نپرداخته اند می توانند آن را به حساب بانکی موقت انجمن در بانک تجارت شعبه محمودیه کد شعبه ۳۹۱حساب جاری شماره ۳۹۱۳۲۳۳۸بنام: ساعد نیک ذات، مریم زندی و افشین شاهرودی قابل پرداخت در تمام شعب بانک تجارت در سراسر کشور واریز نموده و کپی فیش بانکی مربوطه را به دبیرخانه انجمن واقع درخانه هنرمندان ایران ارسال نمایند تا در مرحله بعدی صدور کارت که در پائیز سال جاری خواهد بود کارت های عضویت خودرا دریافت نمایند.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست