1. خانه
  2. اخبار
  3. دفتر انجمن عکاسان حرفه ای استان کرمان افتتاح شد

دفتر انجمن عکاسان حرفه ای استان کرمان افتتاح شد

دفتر انجمن عکاسان حرفه ای استان کرمان با حضور جمعی از مسئولان و مردم افتتاح شد. به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان، احمد سعیدی قائم مقام مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در مراسم افتتاح دفتر انجمن عکاسان حرفه ای استان از افتتاح این دفتر ابراز خرسندی کرد.

وی گفت: خالق متعال هستی هنرمندترین هنرمندان است و ما در حقیقت به دنبال این هستیم که نقطه ای از جلوه های هنری او را به تصویر بکشیم و شکرگذاری از هنری که در اختیار انسان است به کار بردن این هنر در راه رضای خدای متعال است.

سعیدی ادامه داد: در عرصه هنر باید برای وهله اول اراده داشت و در گام بعدی نیز تلاش کرد که هنر در مسیر صحیحش مصرف شود و خوشبختانه نیز استقلال عکاسان حرفه ای استان با افتتاح دفتر انجمن عکاسان یک اقدام با اهمیت است.

وی افزود: هنر عکاسی هنری ماندگار و تاثیرگذار است و عکس نیز یک سند تاریخی و فرهنگ ماندگار است و البته عکس یک هنر فردی است که برای ارتقای ان باید از خرد جمعی مدد جست و در شهر کرمان نیز شایستگان زیادی در عرصه عکاسی فعالیت دارند.

قائم مقام مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، گفت: وظیفه ما مدیران حمایت و پشتیبانی از هنرمندان است و عزم ما برای این حمایت جزم است.

مهدی جعفری مدیر عامل انجمن عکاسان حرفه ای نیز در آیین افتتاح این دفتر که در محل تالار عماد شهر کرمان بر گزار شد طی سخنانی با بیان اینکه انجمن عکاسان حرفه ای استان بیش از دو سال است که فعالیت خود را آغاز کرده است گفت: این انجمن طی این مدت فعالیت های مختلفی انجام داده است.

وی برپایی نمایشگاه بین المللی بام شکست بم، نمایشگاه جوانه های امید و برپایی نمایشگاه عکس مطبوعات را از جمله این فعالیت ها ذکر کرد و افزود: سایت انجمن عکاسان حرفه ای استان نیز از امروز در دو بخش فارسی و لاتین راه اندازی می شود.

وی همچنین به برنامه های این انجمن اشاره کرد و گفت: چاپ کتاب، عکس های ده عکاس برتر، چاپ ماهنامه یا فصلنامه، ایجاد موزه عکس، ایجاد بانک عکس و برگزاری نشست های مختلف تخصصی و کارگاهی را از جمله برنامه های انجمن عکاسان حرفه ای استان اعلام کرد.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست