1. خانه
  2. اخبار
  3. لوح آموزشی کار با دوربین حرفه ای منتشر شد

لوح آموزشی کار با دوربین حرفه ای منتشر شد

فراگیری دوربین های دیجیتال عکاسی و تنظیمات ریز و پیچیده ای که به فراخور حال هر یک از این دوربین ها توسط کارشناسان فنی هر یک از مارک های سازنده دوربین ها اعمال می شود عرصه آموزشی این مهم را تا حدی گسترده کرده که هر تفکری با خلاقیتی ویژه امکان تولید دستاوردی را دارد که گاه با تصویر، گاه با نوشتار و گاه با فیلم و صدا قصد تربیت و جذب علاقه مندان به هنر عکاسی را دارند.

به گزارش " پایگاه عکس چیلیک " امروزه اگرچه منابع بزرگ و عظیمی از مطالب آموزشی در قالب ویدئوهای گوناگون تولید می شوند که با بهره گیری از اصول آموزشی مدرن و استفاده از منابع آموزشی مختلف دیداری و شنیداری، سعی بر آموزش مطالب به بیانی ساده در کم ترین زمان ممکن را دارند؛ اما متاسفانه! به دلیل نداشتن آشنایی کافی با زبان های خارجی(مرکز تولیدکننده)، بسیاری از هموطنان امکان بهره گیری از این مطالب را آنچنان که شایسته است، ندارند.
از این رو پایگاه آموزشی نیک آموز به تازگی نخستین لوح آموزشی تصویری خود را همراه زیرنویس و به دو زبان پارسی و انگلیسی در اختیار مخاطب قرار دهد.

لوح آموزشی کار با دوربین حرفه ای منتشر شددر این نسخه مباحثی چون: مقدمه، باورهای نادرست، اصول SLR، شناخت لنزها، اصول نوردهی، نوردهی خلاقانه، حالات نورسنجی، فوکوس بی نقص، کیفیت عکس، تراز سفیدی، نکاتی درباره فلاش، ترکیب بندی خوب، خلاصه و… مورد طرح و آموزش قرار می گیرد.

نیکو شامخی تهیه کننده این دستاورد آموزشی هدف از گردآوری و نشر چنین مجموعه ای را تسهیل امر آموزش برای علاقه مندان و عکاسانی دانست که با فراگیر شدن صنعت دیجیتال در عرصه عکاسی نیاز به مطالبی ساده، مفید و کارآمد دارند.
نیکو شامخی دانش آموخته مهندسی نرم افزار می باشد که با توجه به بهره کافی در امر ترجمه متون تخصصی عکاسی از سال ۱۳۸۴ دست اندرکار امر ترجمه بوده و از سال گذشته پیگیر برنامه ریزی درباره کار در اموری آموزشی با ویژگی های خاص بوده اند.
ایشان همچنین کوشیده است تا با ارتباط لازم با شرکت تولید کننده محصولات، راهی جهت جلب رضایت و تامین منابع دیگر مجموعه های آموزشی بردارد.

گردآورنده این مجموعه تاکید کرده است: تمام تلاش گروه تولیدکننده بر آن است تا با شناختی که از جامعه علاقه مندان ایرانی دارند مسیری را در سیر تولید تا مصرف تعریف کنند که تمامی اقشار علاقه مند امکان استفاده از این امکان را با رضایت مندی کامل در هر منطقه ای از کشور داشته باشند.
نیکو شامخی به این نکته نیز اشاره داشت: آمادگی داریم تا با مخاطب هماهنگ شویم و مطابق با رای و نظر علاقه مندان و صاحبان دوربین عکاسی به تولید محتوا بپردازیم.
این مجموعه برای بیننده امکان کار اصولی با دوربین های حرفه ای (SLR) را در هر سطحی از علاقه مندی فراهم کرده است.
مجموعه جدید کمپانی Magic Lantern راهنمایی است ضروری برای تمامی کسانی که دوربین دیجیتال SLR دارند؛ چون عکاسی حرفه ای تنها با داشتن وسایل و تجهیزات حرفه ای ممکن نیست، بلکه نکته مهم تر دانستن چگونگی استفاده از آنها می باشد و این دقیقا چیزی است که مجموعه پیش رویتان در یک برنامه ۶۵ دقیقه ای به شما آموزش می دهد. نکات اساسی و همیشگی عکاسی که برای تمامی عکاسان مورد نیاز می باشد.
با مشاهده نمونه های طبیعی بسیاری که به ترتیب به شما نشان داده می شوند، به سادگی می توانید گستردگی لنزهای موجود، چگونگی دستیابی به بهترین حالت فوکوس و بسیاری از گزینه های تنظیماتی مربوط به کیفیت عکس در دوربین را بیاموزید.
عنوان بعدی این مجموعه دربرگیرنده موضوعاتی چون: ترکیب بندی، نوردهی، تکنیک های ثبت، عکاسی چهره و … می باشد.
این بسته شامل یک لوح فشرده (DVD) با بسته بندی و طراحی مناسب حال ارسال پستی بوده و با قیمت ۶۰۰۰۰ ریال (شش هزارتومان) در فهرست لوح های فشرده آموزشی " پایگاه تخصصی کتاب عکس " به ثبت رسیده است.
علاقمندان به تهیه تالیفات عکاسی می توانند جهت مشاهده فهرست عناوین کتاب ها و نشریه های موجود در " پایگاه تخصصی کتاب عکس " از بخش نمایشگاهی این طرح واقع در دفتر مرکزی " پایگاه عکس چیلیک " در تهران، دیدار و سایر نیازهای خود را در حوزه کتاب ها و نشریات عکاسی از طریق سفارش به این پایگاه، مطرح و در اسرع زمان و با برخورداری از شرایط ویژه کتاب مورد نظر خود را دریافت نمایند.
سایر متقاضیان ساکن شهرستان نیز جهت تهیه و تامین هر یک از نیازهای تالیفاتی و انتشاراتی شان، درخواست خود را در " ایـنـجـا " مطرح نموده و یا با شماره ۰۲۱۸۸۳۴۸۸۲۴ تماس حاصل نمایند.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست