1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. عکاسان تعاون عازم شرکت تعاونی ماهیگیران می شوند

عکاسان تعاون عازم شرکت تعاونی ماهیگیران می شوند

گروه کارگران شرکت تعاونی ماهیگیران در سواحل دریای خزر در یک روز کاری پذیرای حضور عکاسان می شوند .
به گزارش پایگاه عکس چیلیک ، با هماهنگی انجام گرفته توسط دبیرخانه جشنواره تعاون ، گروه کارگران شرکت تعاونی ماهیگیران از ابتدای روز کاری تا ساعاتی پس از ظهر پذیرای حضور عکاسان می شوند تا در کنار دیگر مشاغل و حرف و صنایع ، این قشر نیز بتوانند با عکاسان متقاضی حضور در سومین جشنواره عکس تعاون همکاری کنند .
ماهیگیران-copy مسئول طراحی و برنامه ریزی تور عکاسی پایگاه عکس چیلیک با اعلام این خبر برای عکاسان ، از تاثیر وضعیت جوی و میزان وزش باد در منطقه مقصد در برگزاری این سفر کارگاهی عکاسی یاد کرد و افزود : شرایط آب و هوایی و شدت وزش بادهای محلی در اجرای این برنامه ، بسیار حائز اهمیت است تا امکان صید ماهی برای ماهیگیران فراهم باشد ولی قصد داریم در یکی از روزهای دوشنبه ۲۳ آذرماه و یا چهارشنبه ۲۵ آذرماه جاری در صورت تایید سازمان هواشناسی استان ، شرایط برگزاری این تور عکاسی را برای مستندکاران و علاقه مندان برگزار نماییم .

لازم به ذکر است کلیه مقادیر هماهنگی و صدور مجوز و امکان عکسبرداری از محیط های این شرکت تعاونی توسط دبیر خانه جشنواره تامین و پشتیبانی شده است .

تورهای عکاسی از شرکت تعاونی های برتر در سطح استان های کشور از جمله برنامه های تعریف شده توسط دبیرخانه جشنواره عکس تعاون است . هدف از برگزاری این تورها تسهیل در امر حضور عکاسان و پشتیبانی از تولید فایل ایشان است که چندی پیش با انتشار تصویر مجوز این نامه با امضای دکتر رستمی مدیرکل دفتر ترویج ، آموزش و تحقیقات تعاونی ها اطلاع رسانی آن انجام گرفت (+) .
از جمله تورهای عکاسی برگزار شده می توان به حضور در شرکت تعاونی مواد غذایی محصولات برتر به مدیرعاملی مهندس محسن فهیمی پور و مجتمع تعاونی صنایع داروسازی مهدارو طوبی به مدیرعاملی مهندس صدیقه پاک نژاد اشاره کرد .

علاقه مندان حضور در این تور عکاسی ، با توجه به محدودیت در ظرفیت پذیرش ، ضمن مطالعه متن فراخوان سومین جشنواره عکس تعاون ، می توانند جهت ثبت نام با شماره تماس ۰۹۱۲۲۷۹۷۱۷ مسئول تور و یا دبیرخانه جشنواره به شماره ۸۸۳۴۸۸۲۴ در تماس باشند .
کسب اطلاعات تکمیلی و یا دریافت هرگونه راهنمایی از طریق شماره تماس های یاد شده امکان پذیر است .

منبع : پایگاه عکس چیلیک

پیشین
برگزیدگان سوگواره عکس عاشورایی بیرجند معرفی شدند
پسین
دومین جشنواره ملی عکس سرمایه اجتماعی داوری شد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست