1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. مدیران تعاون پذیرای حضور عکاسان می شوند

مدیران تعاون پذیرای حضور عکاسان می شوند

دبیر جشنواره ادواری عکس و پوستر تعاون از اعلام آمادگی و همکاری مدیران کل استانی وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی باعکاسان خبر داد.جشنواره تعاون
« مهدی سروری » دبیر جشنواره ادواری عکس و پوستر تعاون، با هماهنگی های انجام شده توسط مدیرکل دفتر ترویج، آموزش و تحقیقات تعاونی ها از آمادگی مدیران کل استانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی سطح استان های کشور در پذیرش، همکاری و پشتیبانی از عکاسان متقاضی خبر داد و این اقدام را در راستای ارتقای سطح فرهنگ تعاون در جامعه برشمرد.

ایشان اینگونه هماهنگی ها را در راستای تامین امنیت روانی هنرمندان و تثبیت شخصیت فرهنگی عکاسان و ضرورت درک حضور این قشر در سطح جامعه شهروندی دانست و همکاری متقابل عکاسان را با مدیران و مسئولین، در راستای تقویت حضور گسترده تر دوربین های عکاسی در میادین مرتبط با مضامین تعاون و مصادیق حرکت های گروهی در تعاونی ها و تولید فایل عکس و در نهایت ارتقای سطح کمی و کیفی جشنواره عنوان کرد.

« سروری » حضور بیش از یکصدو ده هزار عنوان شرکت تعاونی با چهار میلیون عضو را در سراسر استان های کشور و ایجاد فرصت اشتغال برای یک و نیم میلیون نفر موضوعی مناسب حال برای شرکت در جشنواره تعاون عنوان کرد و فراهم آوری زمینه را برای حضور و رصد نگاه هایی ظریف، دقیق و صاحب چون عکاسان را از نزدیک با احوال تعاونی ها در دور دوم این جشنواره لازم دانست.

مدیرمسئول رسانه ” پایگاه عکس چیلیک ” ضمن تشکر از همکاری رسانه های تخصصی در عرصه عکس و عکاسی کشور، به ضرورت وجود بخشی در آیین اختتامیه این جشنواره اشاره کرد که به معرفی پایگاه ها و تارنماهای برتر در امر اطلاع رسانی و همچنین فتوبلاگ های موثر و تقدیر از اهالی رسانه می پردازد.

 

ایشان همچنین به پرداخت حق التالیف آثار راه یافته عکاسان صاحب اثر در نمایشگاه دور نخست جشنواره اشاره و اظهار امیدواری کرد: با وجود تمام محدودیت های معمول، تلاش عوامل اجرایی و پشتیبانی در تامین رضایت و امنیت خاطر عکاسان و شرکت کنندگان است.

دبیر جشنواره ادواری عکس و پوستر تعاون در پایان به نمایش عکس های راه یافته به دور نخست جشنواره اشاره کرد و یادآور شد: به زودی  با نظر مساعد دکتر حمدا.. رستمی مدیر جشنواره و محمد نیک عهد کارشناس مفهومی آثار، به مناسبت هفته تعاون در شهریورماه، شاهد نمایش آثارعکاسان صاحب اثر در نمایشگاه دور نخست جشنواره خواهیم بود.

جشنواره ادواری عکس و پوستر تعاون در اسفندماه سال گذشته از طریق حامی رسانه ای و دبیرخانۀ مستقر در دفتر رسانه « پایگاه عکس چیلیک »(Chiilick.com) اطلاع رسانی شد و دور نخست آن بهار سال جاری به نتیجه رسید و ۲۰ شهریورماه جاری، آخرین مهلت ارسال آثار از سوی شرکت کنندگان به این جشنواره تعیین شده است.جشنواره تعاون

پیشین
تجلیل از جایگاه هنری « میرعباس آل یاسین » در تبریز
پسین
« در ستایش آبیدر » در نگارخانه سوره سنندج

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست