1. خانه
  2. اخبار
  3. عکاسان نسل جوان به یک ساده نگری رسیده اند

عکاسان نسل جوان به یک ساده نگری رسیده اند

 افشین شاهرودی، داور پنجمین جشنواره عکس رشد گفت: عکاسان نسل جوان ما به یک ساده نگری که هویت عکاسی را تشکیل می دهد، رسیده اند و این مساله در این دوره جشنواره بسیار جلب توجه می کرد.

افشین شاهرودی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار تجسمی گروه فرهنگی هنری باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران ایسکانیوز، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: چندین سال است که عکاسان ما به سراغ پیچیده گویی و نگاه نامتعارف رفته با گمان این که کار خلاقانه ای را در عکاسی انجام می دهند.داور پنجمین جشنواره عکس رشد افزود: در صورتی که ما در عکاسی با واقعیت سر و کار داریم و این واقعیت ساده در برابر ما قرار دارد که در عکس های ارسال شده به پنجمین جشنواره عکس رشد ،این سادگی در عین خلاقانه بودن، چشمگیر بود.

شاهرودی اظهار داشت: هرگونه رقابت گروهی تاثیر مثبتی را خواهد داشت البته نمایشگاه های فردی نیز بی تاثیر نیستند اما کار گروهی از آن لحاظ که مورد توجه افراد بیشتری قرار می گیرد نتیجه و تاثیر بیشتری داشته و می تواند الگو دهنده باشد.گزارش ایسکانیوز می افزاید پنجمین جشنواره عکس رشد در پنج گرایش مدرسه من خانه من، مستند اجتماعی، معماری سرزمین من ایران، نیایش، ترویج تولید ومصرف کالای ایرانی برگزار می شود. همچنین عکاسان دانش آموز آثار خود را با موضوع آزاد به این دبیرخانه ارسال کردند.

داوری این نمایشگاه را افشین شاهرودی، اسماعیل عباسی، سعید محمودی ازناوه و محمدعلی شامانی بر عهده داشتند که از بین ۱۱ هزار عکسارسال شده در نهایت ۳۰۰ عکس برگزیده شدند. پنجمین جشنواره عکس رشد از ۲۱ مرداد در گالری صبا برگزار خواهد شد./۱۲۰ خبرنگار:۳۵۱

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست