1. خانه
  2. اخبار
  3. « یک اتفاق ساده » در نگارخانه ماتیس شهر ساری

« یک اتفاق ساده » در نگارخانه ماتیس شهر ساری

نمایشگاهی گروهی از آثار عکاسان استان مازندران با عنوان " یک اتفاق ساده " از روز جمعه اول دی ماه سال جاری در نگارخانه ماتیس شهرستان ساری برگزار می شود.

 به گزارش " پایگاه عکس چیلیک " در این نمایشگاه ده تن از عکاسان خطه مازندران تعداد ۲۰ قطعه عکس رنگی و سیاه سفید در اندازه ۵۰ در ۷۰ سانتیمتر با موضوعاتی چون: معماری، طبیعت و مستند اجتماعی با نگاهی فرم گرایانه و مبتنی بر ارایه به شیوه فتوآرت به نمایش می گذارند.

« یک اتفاق ساده » در نگارخانه ماتیس شهر ساری

 اسامی عکاسان صاحب عکس در این نمایشگاه به این ترتیب اعلام شده است:
  میرصفی اندیکلایی، مهدی معصومی گرجی، علی رضا صداقتی، سیدمنصور معصومی، محسن غلامی، حسین شفیع نیا، محمد اسلامی، محمد رضایی، علی اسماعیل زاده کنعانی، مصطفی نیک نقش.
هدف از برگزاری این نمایشگاه گروهی انسجام بخشیدن به فعالیت های عکاسی در سطح استان و شناخت بهتر جایگاه آن در میان اقشار مختلفی از جامعه و مسئولین فرهنگی و معرفی هنرمندان اعلام شده است.
مطابق اظهار برگزارکننده در آخرین روز نمایشگاه نشستی تحلیلی پیرامون عکس های ارایه شده با حضور عکاسان صاحب عکس در نمایشگاه در محیط نگارخانه برپا خواهد شد.
علاقه مندان می توانند تا پایان روز سه شنبه ۱۲ دی ماه سال جاری همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت ۱۷ تا ۲۰:۳۰ از عکس های ارایه شده در این نمایشگاه گروهی دیدن کنند.
 نگارخانه ماتیس در شهر ساری، روبروی سازمان تربیت بدنی، پاساژ مرکز تجاری شهر، طبقه همکف واقع شده است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست