1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. عکاس و تفسیرگر عکس «کاوه فرزانه» درگذشت

عکاس و تفسیرگر عکس «کاوه فرزانه» درگذشت

« کاوه فرزانه » عکاس، مدرس، مترجم و تفسیرگر عکس روز چهارشنبه ۲۳ تیرماه در سن ۵۴ سالگی به دلیل ابتلا به ویروس کرونا درگذشت.

به گزارش «پایگاه عکس چیلیک» کاوه فرزانه عکاس کردتبار مهابادی و صاحب چندین تالیف در حوزه عکس و عکاسی که سالها در حوزه طبیعت، معماری و تکنیک، ثبت هایی از مناظر طبیعی و اماکن فرهنگی و ابنیه تاریخی فعالیت داشت روز پنجشنبه ۲۴ تیرماه جاری در امامزاده عبدالله مهرشهر کرج واقع در استان البرز به آغوش خاک سپرده شد.


این عکاس فقید، زاده بهمن ماه سال ۱۳۴۶ از شهرستان مهاباد بود و در دهه ی اخیر حیات خویش در عکاسی جلوه ی جدی تری از فعالیت حرفه ای را به نمایش گذاشت.
ایشان در طی سالها تلاش در حوزه تالیف و چاپ کتاب عکس و عکاسی موفق شد کتاب هایی با عناوین: عکاسی ماکروگرافی و کلوزآپ/ ۱۳۹۴، از آشوب ادراک تا ستایش تصویر (ترنگا ترنگ اندیشه) پاره نخست/ ۱۳۹۵، از آشوب ادراک تا ستایش تصویر (ترنگا ترنگ اندیشه) پاره دوم/ ۱۳۹۶، از آشوب ادراک تا ستایش تصویر (ترنگا ترنگ اندیشه) پاره سوم/ ۱۳۹۶، واکاوی ساختارهای اسطوره و کهن الگو (نقد اسطوره ای، کهن الگویی عکس) ۱۳۹۷، رویاهای مشترک خدایان، پاره نخست، ۱۳۹۷، آئینه مهر آئین، پاره نخست/ ۱۳۹۷ به چاپ رسانده و یا مهیای انتشار نماید.

مدیریت رسانه پایگاه عکس چیلیک ضمن عرض تسلیت به محضر خانواده و همکاران این عکاس فقید، به نمایندگی از سوی عکاسان و مخاطبین این رسانه، آرامشی در خور برای روح این عکاس هنرمند و صبری شایسته برای خانواده و سایر بازماندگان ایشان آرزومند است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
دنیش صدیقی خبرنگار و عکاس رویترز در افغانستان کشته شد
پسین
در چنین روزی عکس برخورد هواپیما با امپایر استیت نیویورک به ثبت رسید

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست