1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. عکاس پیشکسوت سینما «محمد گل جامجو» درگذشت

عکاس پیشکسوت سینما «محمد گل جامجو» درگذشت

در کمال تاسف و تاثر مطلع شدیم که عکاس پیشکسوت سینما و تلویزیون «محمد گل جامجو» در سن ۷۴ سالگی درگذشت.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک «محمد گل جامجو» از عکاسان پیشکسوت حوزه سینما و تلویزیون بوده که پس از بازنشستگی نیز در مجامع فرهنگی هنری حضوری فعال داشت و در اثر عارضه ای نزدیک به پنجاه روز اخیر را در بخش مراقبت های ویژه بیمارستانی در تهران بستری بود(+) و در نهایت با وجود سعی خانواده و گروه پزشکان امروز ۲۹ بهمن ماه سال ۱۴۰۰ دارفانی را وداع گفت و دعوت حضرت حق را مخلصانه پذیرفت.

«محمد گل جامجو» متولد سال ۱۳۲۶ در تهران بود و در حوزه عکاسی سینما از آثار هنرمندانی همچون ساموئل خاچکیان، ایرج قادری، ناصر تقوایی، داریوش مهرجویی و علی حاتمی عکاسی کرد. ایشان عکس هایی از چهره مشاهیر ایرانی تهیه کرده بود و همچنین صاحب دو عنوان تالیف: کتاب «خوزستان تاریخ ثروت» دستاورد سال ۱۳۹۵ و کتاب «مشهد قدیم» است.
چندی پیش شبکه مستند ج.ا.ا مستند گزارشی این پیر فقید که به «جام عکاسی ایران» ملقب بود، با عنوان «جام عکاسی» را به کارگردانی ابوالفضل توکلی به روی آنتن برد(+) و در این فیلم «محمد گل جامجو» به معرفی خود و شکل ورودش به دنیای هنر عکاسی و سینما و تلویزیون پرداخت. 

مدیریت رسانه پایگاه عکس چیلیک ضمن عرض تسلیت به محضر خانواده(همسر و فرزندان) و همکاران سابق و دوستان این عکاس فقید، به نمایندگی از سوی عکاسان و مخاطبین این رسانه، آرامشی در خور برای روح این عکاس هنرمند و صبری شایسته برای خانواده و سایر بازماندگان ایشان آرزومند است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
عکاس پیشکسوت «علی همتی» درگذشت
پسین
نمایشگاه عکس «خلیج گرگان» با عکس های عقیل مهقانی گشایش یافت

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست