1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. «محمد گل جامجو» در بیمارستان بستری است

«محمد گل جامجو» در بیمارستان بستری است

عکاس و هنرمند پیشکسوت «محمد گل جامجو» در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانی در تهران بستری شده است
به گزارش پایگاه عکس چیلیک ، عکاس و هنرمند پیشکسوت عرصه عکس و سینما «محمد گل جامجو» در اثر از دست رفتن علائم بالینی و نشانه های اولیه حیات به بیمارستان منتقل و در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بستری شده و تحت نظر پزشکان است.

خانواده این هنرمند در گفت‌وگو با اتاق خبر دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک ضمن تایید این خبر اظهار داشتند: چندی پیش ایشان در منزل به حالت بیهوش افتادند و بلافاصله به واسطه تماس با اورژانس، با یک دستگاه آمبولانس مجهز به بیمارستان منتقل شدند و متاسفانه! با وجود پایین بودن علائم هوشیاری و عدم امکان ارتباط، پاسخگویی و همکاری با گروه پزشکان متخصص مرکز، در حالت بیهوشی به سر می برند و در حال حاضر نیز به واسطه‌ی دستگاه های تنفسی ادامه حیات دارند.
حسن گل جامجو برادر ایشان بر اساس آخرین نتایج آزمایش و بررسی های پزشکی «عفونت حاد ریوی» را دلیل وخامت حال ایشان اعلام کردند و از همگان برای شفا و سعادت این بیمار طلب دعای خیر کردند.
«محمد گل جامجو» متولد سال ۱۳۲۶ در تهران است و مستقل از عکاسی در حوزه سینما و عکاسی از چهره مشاهیر ایرانی صاحب دو عنوان تالیف با نام‌های: کتاب «خوزستان تاریخ ثروت» دستاورد سال ۱۳۹۵ و کتاب «مشهد قدیم» است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
نمایشگاه عکس «فردا…» در گالری تار و پور شیراز
پسین
نمایشگاه عکس «سکوت طولانی» ابراهیم اصغرزاده در نیاوران

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست