1. خانه
  2. اخبار
  3. عکس های دوسالانه عکس جهان اسلام در مسکو به نمایش گذاشته شد

عکس های دوسالانه عکس جهان اسلام در مسکو به نمایش گذاشته شد

صبا عکس های دوسالانه بین‌المللی عکس جهان اسلام را که پیش از این در تهران برگزار شده بود، در مسکو نیز به نمایش گذاشت.
به گزارش خبرگزاری شبستان، مؤسسه فرهنگی هنری صبا در آستانه عید سعید غدیر و در ادامه سلسله نمایشگاههای منتخب دوسالانه‌های بین‌المللی در نقاط مختلف جهان، دوسالانه بین‌المللی عکس جهان اسلام را که پیش از این در تهران میزبان عکاسان دهها کشور جهان بود در مسکو به نمایش گذاشت.

بنا بر این گزارش در آستانه عید سعید غدیر خم و در ادامه برگزاری نمایشگاههای خود در سطح بین‌المللی و نقاط مختلف جهان این بار اولین دوسالانه بین‌المللی عکس جهان اسلام را پس از تهران در مسکو برگزار کرد.

اولین دوسالانه عکس جهان اسلام در نخستین دوره خود با موضوع خانواده مسلمان برگزار شد که حلقه‌هایی از تنوع و تکثر فرهنگ‌ها، قومیت‌ها، آداب و رسوم، آئینها و اقلیم‌ها را دربستر مفهوم محوری خانواده بعنوان اصلی ترین بنیان هویت فرهنگی، اعتقادی، سنتی و اجتماعی جوامع مسلمان و مهمترین هسته تربیت اخلاقی، انتقال الگوهای ارزشی و جامعه پذیری و مقدس ترین کانون مدنیت و تمدن در جهان اسلام را به روایت صدها عکاس حرفه‌ای دنیا به نمایش گذاشت.

بنا بر این گزارش و به نقل از روابط عمومی مؤسسه فرهنگی هنری صبا، این نمایشگاه با حضور سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه، آقای "ولی اف" رییس کمیته فرهنگ و آموزش تاتارستان، خانم پروفسور "آلسواسلان" رییس مرکز ایرانشناسی، و جمعی از هنرمندان و علاقه مندان در مجموعه کاخ کرملین در جمهوری تاتارستان، برگزار شد.

گفتنی است، این نمایشگاه تا تاریخ ۳۰ آذر در مسکو ادامه خواهد داشت.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست