1. خانه
  2. اخبار
  3. عکس های « بهارات » حسن ملکی در نگارخانه لاله

عکس های « بهارات » حسن ملکی در نگارخانه لاله

نمایشگاهی از آثار عکاسی  حسن ملکی با عنوان " بهارات "  از روز شنبه ۳۰ آبان ماه، در نگارخانه لاله افتتاح می شود.

ملکی در این نمایشگاه ۳۵ قطعه عکس سیاه و سفید در اندازه ۴۵ × 60 سانتیمتر به نمایش درآورده و سعی نموده است تا با ارایه این مجموعه عکس، نگاهی واقع گرایانه از جنس زندگی مردم کشور هند را که در سفر فروردین ماه سال جاری تجربه نموده است، به نمایش گذارد.

عکس های « بهارات » حسن ملکی در نگارخانه لاله ملکی در تهیه این آثار کاربرد نگاتیو را موثر دانسته و در گفتگو با " پایگاه عکس چیلیک " از اعتقاد خود می گوید که: عکاسی با نگاتیو، قالب ظرافتی را در نگاه عکاس شکل می دهد که اصل احترام به موضوع در این قالب متولد می شود و ارایه عکس با سیستم چاپ در لابراتوار، کامل کننده این رویداد در برابر نگاه مخاطب است.

عکاس در بخشی از قاب اول نمایشگاه خود آورده است: از نظر عکاسان ژورنالیست، هند یکی از کشورهایی است که موجودیت عکس در آن به طور ناخواسته وجود دارد و شاید یکی از دلایل عکاسی من از کشور هند، این بود که باور به این موجودیت را در خود یافتم.
شاید بتوان گفت: دوربین من! کسری از ثانیه ی زندگی مردمان دیاری را به تصویر کشیده که همچنان زندگی می کنند و می زایند و می میرند . . .

حسن ملکی دانش آموخته رشته عکاسی دانشگاه هنر و قریب به ۱۰ سال است که به صورت متمرکز با نگاهی مستند عکاسی می کند و این نمایشگاه چهارمین نمایش انفرادی این هنرمند عکاس به شمار می آید.

حسن ملکی سال گذشته نیز نمایشگاهی را در موزه عکسخانه شهر و همزمان در نگارخانه چیلیک با عنوان " بی سیکلت " برگزار کرد.
نمایشگاه " بهارات " تا روز پنجشنبه پنجم آذرماه، در نگارخانه لاله، از ساعت ۹ تا ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۵ تا ۱۹ پذیرای عموم علاقمندان به دیدار از آثار عکاسی مستند اجتماعی است و همزمان با آخرین روز نمایش در نگارخانه لاله، نگارخانه چیلیک به نشانی: www.Photochiilick.com میزبان نمایش آثار این هنرمند عکاس است.

نگارخانه لاله در تهران، خیابان دکتر فاطمی، جنب هتل لاله واقع شده است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست